Siste dag av ferien

Hei dere!

Nok en dag har gått til baking, vasking, gjester og vasking. Så derfor har jeg ikke fått stikket innom tidligere! Macen er tom for strøm, så derfor skriver jeg fra telefonen igjen.. Det ser ut som at jeg må innom power i morgen på vei til jobb for å kjøpe en lader gitt. I morgen reiser vi ut på sjøen igjen og skal jobbe 14 dager, så da blir jeg kanskje litt fraværende, men jeg skal gjøre mitt beste! 🙂 i dag lagde jeg horn med bacon, ost og skinke og noen skikkelig saftige kanelsnurrer med ostekrem. Det er godt jeg skal på jobb, heh! På jobb er jeg mye flinkere med mat og drikker proteinshake osv, så det blir ‘godt’ å komme tilbake til det etter denne feite ferien. Resten av kvelden skal F og jeg slappe av med en film. I morgen må vi pakke og dra, så vi må nyte denne kvelden! Ordnet forresten neglene mine på lørdag, fine?

Jeg håper dere alle har det fint, så blogges vi senere <3

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg