1 Påskedag

God kveld dere!

F og jeg kom nettopp hjem fra Sandefjord, så vi har akkurat satt oss ned på sofaen for å slappe av en liten stund før vi skal sove. Hele denne dagen har gått til baking, sjokk? Jeg har blitt så kjerring at jeg blir nesten flau, haha! Vi var invitert på påskemiddag hos mormoren min, så jeg hadde tilbydd meg å bake både kake og tilbehør til middagen. Det ble oste snurrer med vellagret Jarlsberg, urter og hvitløk. NAM sier jeg bare! De ble altså så gode at jeg tror det blir reprise i morgen. Vi skal nemlig ha besøk av familien til F. Det er så hyggelig å se alle før vi skal på sjøen igjen til tirsdag… Jeg lagde også pavlova med karamell, krem og peanøtter og denne gangen ble den så sinnsykt god og mye bedre enn forrige gang! Siden jeg hadde et tidsskjema så fikk jeg ikke tid til å ta bilder av noe, dessverre… Da vi var hos mormor fikk jeg låne lader til Macen min av søss, så jeg har i kveld til å oppdatere på, hehe. Jeg håper virkelig at jeg får ny lader før jeg skal på sjøen, ellers må jeg krype til korset og kjøpe en lader til 1000kr på Power. Hope not..

SAMSUNG CSCDet har i hvert fall vært en kjempe hyggelig dag, og jeg gleder meg allerede til neste gang jeg får se familien min♥ Det er kjipt å tenke på at vi skal på jobb om bare en og en halv dag..Men jeg er så glad for at jeg har en jobb, og jobben min er veldig bra! Så jeg er kjempe happy egentlig, bare liiitt kjedelig å pakke kofferten og fortalte familien og huset igjen, hehe! Men that´s life. Svar på spørsmålsrunden kommer i morgen dersom macen holder på strømmen! SAMSUNG CSCHåper dere alle har en fin kveld, så blogges vi senere <3 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg