Smoothiebowl til frokost

Hei mine fine!

Det er så hyggelig å se at så mange er innom hver dag selvom jeg ikke gir lyd fra meg. Det gjør meg glad! Jeg har vært stille siden jeg kom tilbake fra Sandefjord på lørdag og det er alt for mange dager uten blogging, hehe! Men for å være ærlig så har det stått litt stille i hodet mitt samtidig som jeg har tenkt mye på forskjellige ting. I tillegg så har ingen blogginnlegg om overfladiske ting fristet så mye? Noen dager er slike, andre dager frister det å dele alt. Pyttpytt. Det var kjempe hyggelig å være en natt i Sandefjord igjen, så jeg fikk tid til å møte familien min. Jeg sov hos søsteren min, så vi så en film, shoppet litt og koste oss masse sammen. Åhh, det var så hyggelig! ♥ Så fikk jeg møte mamma, pappa og mormor&bestefar. For ikke å glemme Mix, lille Mix♥ Jeg rakk også å fikse vippene mine, og stikke en tur innom VIP Beauty i Sandefjord. Jeg viser dere etterpå! SAMSUNG CSCI Skien i dag er det kjempe fint vær, så mannen og jeg skal snart ut å gå en tur. Vi var begge oppe klokken 08:00, så vi har allerede vært våkne en stund. Det er så digg å komme seg tidlig opp om morgningen, dagene blir liksom litt lengre. I dag har vi ingen andre planer enn å gå en tur og spise middag sammen senere. Kanskje vi trener hver for oss, tar sol eller drar på kino? Det er så deilig med den jobben vi har, vi kan gjøre akkurat det vi vil! SAMSUNG CSCJeg lagde en smoothiebowl til frokost i dag, for aller første gang! Jeg har så klart sett bilder overalt av disse, så derfor ville jeg teste det ut selv også. Det smaker som smoothie og ingenting mer enn det, haha! Men det gjør det kanskje litt gøyere å spise sunt når det ser så godt ut. Jeg lagde smoothie med banan, jordbær, bringebær, eplejuice og litt vanilje yoghurt. Det ble veldig godt!   SAMSUNG CSCDere hører fra meg senere i dag! Jeg skal blant annet prøve meg på en kake jeg aldri har laget før. Pavlova med karamell og nøtter, hvor godt høres ikke det ut? Jeg gleder meg så, og håper at resultatet blir bra! Da skal jeg nemlig lage slik til påske lunsjen på søndag 🙂 Vi blogges♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg