Sleepover i sfj

God kveld dere fine!

Akkurat nå sitter jeg på sofaen i leiligheten til søsteren min, men hun er ikke her enda… Hun jobber, så hun kommer heldigvis snart. Som jeg nevnte i forrige innlegg så dro jeg til Sandefjord i dag for å besøke mamma og søsteren min. I tillegg så ringte jeg legen min i dag og fikk time i dag, så da dro jeg ganske tidlig. Jeg trengte en time for å få noen svar angående nesen min etter operasjonen. Jeg sliter med å puste og jeg blør og har sår enda, det er ikke normalt! Så jeg er henvist videre til en spesialist som skal ta en titt på meg. Nå er det jo ikke lenger kosmetiske men helsemessige grunner, så jeg vil ordne opp i dette.. Så har jeg problemer med kjeven min, så det kan hende jeg må operere for å få det i orden. Vi får bare sjå…SAMSUNG CSCSøss og jeg skal spise litt mat i kveld og ordne håret mitt. Jeg må feste noen remser med hår for å fylle inn litt her og der, så det håper jeg blir bra. Jeg sover over her slik at vi kan komme oss avgårde tidlig i morgen. Vi skal besøke både farmor & farfar, Mormor & bestefar og pappa, så vi har noen kaffekopper vi skal gjennom for å si det sånn, haha! Men det blir veldig koselig. Jeg reiser tilbake til Skien og livet mitt der igjen i morgen. Jeg hater at Skien er så langt unna Sandefjord.. Jeg ser familien min sikkert 10 timer i måneden og det er veldig lite for en som er vandt til å være med dem 24/7, men livet går videre.. ♥SAMSUNG CSCJeg ønsker dere alle en kjempe fin kveld! Vi blogges♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg