For et år siden

God kveld ♥

Jeg har nettopp satt en bolledeig til heving og jeg har pikekyss i ovnen!I dag har jeg laget fire hele oppskrifter som jeg aldri har prøvd før. Jeg lagde hjemmelaget blomkålsuppe til middag med hjemmelaget hvitløksbrød. Har dere hørt om de “pull apart” hvitløksbrødene? Vel, jeg prøvde i hvert fall på det og fikk det til! Etter det begynte jeg på kanelsnurrer med en vri, jeg skal ha kremostglasur på nemlig! Så lager jeg pikekyss for første gang. Så det har denne dagen gått til! Mat, mat og mer mat. Som jeg skrev i det forrige innlegget så har jeg fått sansen for matlaging, og jeg finner en ro på kjøkkenet. Så det er koselig♥ Jeg fant dette bildet under som er tatt på disse tidene i fjor, så da tenkte jeg på hvor mye jeg har utviklet meg på et år! F nevner det hele tiden, at jeg er så flink og har vokst. Første gang jeg skulle lage mat her begynte jeg å steke kjøttdeig før jeg i det hele tatt satt vannet til spagettien på kok, haha! 

Jeg ville bare innom å si hei en gang til, så håper jeg at dere har det fint! Mens bollene hever enda en gang etterpå, så tenkte jeg at jeg skulle dra å sole meg. Sååå deilig! I morgen skal jeg en tur til Sandefjord for å besøke mamma og søsteren min. Jeg gleder meg så masse! Vi blogges i morgen ♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg