Hjemmelagde knekkebrød

SAMSUNG CSCGod morgen! 

Det er så sinnsykt godt å sove i sin egen seng igjen at jeg nesten ikke har ord, haha. Solen skinner skikkelig i dag og det er så fantastisk fint her i Skien i dag, hvordan er det hos dere? Anyways – I går kveld lagde jeg hjemmelagde knekkebrød og de ble faktisk veldig gode. Jeg spiser ikke så mye knekkebrød, men det er jo så enkelt å lage så hvorfor ikke. I tillegg så er jeg igang med å lage påskeegg til mammaen min, så da får hun hjemmelagde knekkebrød og litt bakst isteden for bare godteri. Hvor hyggelig er det ikke å gi hjemmelagde ting isteden for å kjøpe godteri? Jeg skal også lage påskekyss senere i dag, så kanskje jeg putter oppi noen slike også. Jeg deler det så klart med dere! SAMSUNG CSC

Det eneste vi gjorde i går var å handle inn det jeg trengte til å bake, spise middag og se på film. Det var en veldig behagelig og rolig dag, så det var digg! Til disse knekkebrødene trenger man bare frø, sammalt grovmalt mel, salt, havregryn og vann. Det er så enkelt, og det blir så godt! SAMSUNG CSC

Jeg har virkelig fått sansen for matlaging og baking, så kanskje dette ender opp med å bli en matblogg? Neida, det kommer det ikke til å bli. Jeg er aaaaaltfor opptatt av sminke og klær, haha! Men hva syntes dere egentlig det er gøyest å lese om? Jeg vet noen ønsker seg noen litt mer personlige innlegg. Jeg hadde en del provoserende og personlige innlegg på den forrige bloggen min og fikk mye positive og negative kommentarer om det, så jeg slettet den jo og begynte på nytt med en ren blogg, så jeg vet ikke.. SAMSUNG CSCJeg skal ikke ta æren for denne oppskriften, for den fant jeg HER , som sagt så er det super enkelt og alle kan klare det. De passer perfekt med kremost, ost eller annet godt pålegg! SAMSUNG CSCJeg vet hva jeg skal ha til frokost i hvert fall 🙂 I dag skal jeg en tur på butikken for å handle inn det jeg trenger til å lage påskekyss og noen skikkelig digge kanelsnurrer. Vi får besøk at pappaen til Frode i dag, og som dere vet så klarer ikke jeg å servere en grandis liksom. I dag blir det hjemmelaget blomkålsuppe med hjemmelaget hvitløksbrød. YUMMI. Vi  blogges senere ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg