LYKKE

God morgen dere fine!

I går kom mannen og jeg endelig hjem fra sjøen, og GUD hvor deilig det er! Vi dro innom Power på vei hjem for å kjøpe lader til macen min, men utrolig nok så kostet det 929kr for en B-Vare lader, så jeg nektet å betale så mye når jeg vet at jeg snart må bytte ut macen uansett. Så derfor fant jeg gaffateip og teipet den gamle laderen som var ødelagt og vips så ladet den igjen. Så med andre ord, jeg kan blogge igjen! Jeg er så lykkelig over å være hjemme igjen, det er en så utrolig god følelse når man har bodd på en liten lugar i fjorten dager. Jeg har allerede rukket å handle, pakke ut, vaske og rydde huset og pynte til påske. Jeg elsker når jeg har masse energi og kan sette meg på sofaen med god samvittighet før 11:00 på morgningen. Fantastisk. Perioden ombord har vært veldig grei, det har gått fort og vært lite å gjøre generelt. Det har vært noen store seilinger, men mest rolige, så det har gått veldig fint.SAMSUNG CSCSå klart så har blogg ideene kommet for fult nå som jeg ikke har hatt muligheten til å blogge. Er det ikke typisk? Jeg gleder meg masse til å skrive fremover, og ta masse bilder! Vi har ikke mange planer for friperioden, men vi skal i hvert fall kose oss. Vi skal en dagstur til fjellet for å stå på slalom, så skal vi møte litt familie her og der. Jeg har også veldig lyst til å bake en hel del! SAMSUNG CSCI dag tror jeg vi holder oss for det meste hjemme for å hvile litt. Det tar så klart litt på å jobbe fjorten dager i strek, 154 timer, så vi må lade batteriene litt for å si det sånn. Jeg ønsker dere alle en kjempe fin dag videre, så blogges vi senere! ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg