Etterkontroll

Hei dere!

Jeg er fremdeles uten PC, og fremdeles på sjøen. Så derfor skriver jeg fra mobilen igjen. Det er så rolig på jobb nå, så jeg benytter muligheten til å si hei til dere og fortelle at jeg prøver å få avtalt med en kirurg om en etterkontroll av nesen min. Som dere vet, så opererte jeg nesen i Istanbul og dro hjem fem dager etter operasjonen. Siden det har jeg ikke snakket noe med kirurgen min eller klinikken generelt. Det er ganske dårlig syntes egentlig jeg for jeg vet jo ingenting om hvordan nesen ble operert og hva som har blitt gjort osv.. så derfor har jeg bestemt meg for å dra på en etterkontroll her i Norge for å sjekke at alt er greit. Jeg har fremdeles sår, blør og puster dårlig. Så sjansen for at jeg må operere igjen er der:-( en etterkontroll skulle koste rundt 3-4000kr, så det er litt kjipt, men jeg føler jeg må..: dere hører mer fra meg senere <3 vi blogges

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg