Bad news..

Hei dere fine!

Jeg beklager skikkelig for at jeg ikke har fått blogget noe som helst, men mac laderen min er ødelagt! Så jeg får ikke lade den og den er helt tom for strøm dessverre.. det vil si at jeg må kjøpe en ny lader, og de er ekstremt dyre?! Så irriterende, men jeg må… så derfor skriver jeg fra mobilen nå. Kanskje jeg gjør det frem til jeg får lader, vi får se! Det er ikke like oversiktlig å blogge fra mobilen, så jeg vet ikke helt hvordan det blir.. uansett – Jeg håper dere alle har det kjempe fint, så lover jeg bedre oppdateringer når jeg får kjøpt ny lader. Jeg har mange bra innlegg å komme med fremover, så ikke gi meg opp enda, Hehe 🙂

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg