Back at it

Hei alle sammen!

Jeg er tilbake på jobb som dere sikkert har skjønt? Derfor har jeg ikke fått sagt hei på noen dager. Internettet ombord er jo ikke det beste, og i tillegg jobber jeg nesten hele dagen. Denne gangen jobber jeg mellomvakt. Det vil si at jeg starter 07:30, har pause 14:00-17:00, så jobber jeg igjen fra 17:00 til 21:30. Det er litt varierende, men dagene mine ser for det meste slik ut. I pausen min, eller i strekken som vi sier her – har jeg planer om å få trent nesten hver eneste dag. Jeg var ferdig 21:30  i går, så da tok jeg en økt før jeg la meg. Det var så deilig å våkne opp å være litt støl allerede i dag! Så nå føler jeg motivasjonen er tilbake og jeg fikk veldig mye glede og energi av å trene, så la det vare!! Nå er det jo snart bikini sesong, så det er greit å komme igang:-)  Så langt har det vært veldig rolig på sjøen, men i ettermiddag blir det full restaurant og mange passasjerer ombord, så da blir det fart på sakene! Det er veldig greit med en stor seiling i nye og ne, så går tiden litt fortere. Jeg håper jeg får tid til å blogge litt selv om jeg er her, men jeg kan ikke love noe vet dere.. Uansett, jeg ønsker dere alle en kjempe fin dag videre. 
Som jeg har nevnt før, så er det ikke så motiverende å blogge herfra, så dersom dere har noen forslag til innlegg så spytt ut! Det setter jeg så stor pris på <3 Vi blogges senere <3 

2 kommentarer
    1. Har skrevet ønsker om blogginnlegg tidligere når du har spurt, men noen ønsker/tips igjen:
      – Skrive om vennskap og venner, der du i tillegg til gode ting kan skrive om dårlige stunder/venner (så klart sånn at man ikke kjenner igjen noen fra teksten), slik at du forteller om hva vennskap har gitt deg i livet og hva du har lært av det. Interessant med litt “dypere” innlegg enn bare innkjøp og sminke osv.
      – Skrive om hvordan man kan forholde seg til negative komemntarer og nettmobbbing
      – Om treningen din 🙂
      – Spørsmålsrunde
      – Matdagbok, sånn at du over en uke noterer ned alt du spiser/drikker og legger det ut på bloggen så vi kan se hvordan du spiser? Eller bare et innlegg om din kosthold hvis du ikke orker matdagbok 🙂
      Mer personlige blogginnlegg, om f. eks. mobbing

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg