Tidenes kuleste ansiktsmaske

Hei igjen♥

Jeg nevnte kjapt i går at jeg hadde kjøpt en sinnsykt kul ansiktsmaske som jeg ville vise dere, så her er den! Jeg har sett denne masken på flere bilder og videoer på youtub og siden det har jeg nesten daglig vært innom kjøpesenteret for å se om den hadde kommet inn. Det hadde den altså gjort på lørdag, så da måtte jeg bare ta den med. Tross at jeg har shoppe stopp, haha… Nok om det. Denne masken er fra Glamglow som er et av mine favoritt merker innen hudpleie. Jeg liker maskene og rensene veldig godt, og kan anbefale de på det sterkeste. 

SAMSUNG CSC

Jeg har tidligere anbefalt dere den masken som er i en lilla krukke. Denne her er akkurat samme behandling som den lilla, bare at denne her er proppfull av glitter og stjerner! Altså, den er såååå kul! Jeg elsker jo glitter og glam, så denne er sikkert ikke for alle. Heh. Men jeg måtte bare ha den og jeg er så glad for at den endelig er min. Jeg vet ikke om man kan forstå det, men dette her gjør meg glad! Skikkelig skikkelig glad. SAMSUNG CSC

Hva skal jeg si, bare se selv! Den er stappfull av disse små stjernene og glitter. Jeg kjøpte den på Kicks her i Skien. Dessverre så er den ikke ute på nettsiden enda, men det kommer sikkert snart da ikke alle Kicks butikkene har den. SAMSUNG CSCDet er en “Peel off” maske som skal dras av når den har tørket helt. Jeg liker slike masker best, så slipper jeg å måtte vaske ansiktet enda en gang etterpå. Dette gir meg glede i hverdagen, hehe♥ Frode rister sikkert på hodet når han leser dette, haha! SAMSUNG CSCNå skal jeg ordne neglene mine! Vi blogges senere <3 

9 kommentarer

Siste innlegg