Hjemmelagde horn

Heihei dere!

Gårsdagen gikk til å lage horn, spise frokost og reise til Sandefjord. F og jeg bestemte oss for at vi ville gå en tur i går for å få litt frisk luft når det var så fint vær. Vi dro derfor til Sandefjord for å gå en god runde i skogen sammen med mamma og søsteren min. Det var veldig hyggelig, og det var veldig godt å se familien litt igjen. Jeg bakte noen horn tidlig på morgningen som vi kunne spise ute, og de falt i smak! De ble veldig gode, så vi stekte noen flere til frokost i dag da vi ikke stekte alle i går.  I dag har det gått i et her hjemme, jeg har ryddet og vasket siden klokken 10.00, så nå har jeg endelig satt meg ned. I morgen reiser vi på jobb igjen, så da syntes jeg det er deilig at det er ryddig og rent til vi kommer hjem igjen. Denne friperioden gikk så sinnsykt fort! Hvor ble det av alle dagene…:( Det er ikke en godfølelse når vi vet vi skal dra i morgen, men jobb er viktig og vi er bare takknemlige for at vi har jobb, hehe! 

SAMSUNG CSC

Oppskriften jeg brukte finner dere HER SAMSUNG CSCVidere i dag skal jeg ta en ny ansiktsmaske jeg har kjøpt, så skal jeg ordne neglene mine. Ingen hadde tid til å legge det på meg, så jeg får gjøre det selv! Jeg viser dere resultatet senere. Enn så lenge, så ønsker jeg dere alle en fin dag videre ♥ Vi blogges! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg