Min favoritt sminke for øyeblikket

SAMSUNG CSCHei dere fine!♥

F og jeg sitter bare på sofaen og tar det helt med ro denne lørdags morgningen. I dag har vi ingen planer annet enn å kanskje dra på kino i kveld. Mannen skal så klart trene, så da tenkte jeg å ordne meg litt imens. Hvorfor kan ikke jeg være like sporty og trent som han..:/ jeg sier hele tiden at jeg skal starte å trene igjen, men ikke akkurat nå, heh. Vi hadde egentlig planer om å dra på skitur, men det er ganske overskyet, så vi tenker kanskje vi gjør det i morgen isteden. Uansett: Jeg tenkte jeg skulle vise dere sminke favorittene mine igjen! Jeg har fått noen nye favoritter siden sist. Jeg la merke til at jeg ikke har delt noen produkter til øyebrynene, men der bruker jeg et kit fra Revolution makeup. Jeg har microblading, så jeg sminker dem veldig lite egentlig da formen og slikt er allerede på plass. SAMSUNG CSCDet aller første jeg starter med er å rense ansiktet, så påføre primer. Denne til venstre er snart tom fordi den bruker jeg hver eneste dag! Jeg elsker den. Det er en primer og fuktgivende i en, så jeg bruker ikke ansiktskrem før jeg bruker denne. Nå som denne snart er tom, så har jeg brukt litt av den til høyre, men jeg er ikke så fan av oljer i ansiktet da jeg til tider har litt fet hud. Men den er en god nummer to! jeg får heldigvis kjøpt ny ombord på jobb. Mine favoritt foundations atm er den nye fra Dior (Undercover) og en fra Wet´n´Wild. Den fra Dior dekker veldig bra, men farger en litt i det lyseste laget, så jeg bruker litt fra den andre til å få en perfect match. Concealer bruker jeg under øynene, nesen, i pannen og på haken. Alle disse syntes jeg er veldig gode, spesielt den fra Too faced. Når jeg har mange røde prikker bruker jeg den grønne fargen til å dekke før jeg legger foundation – også fra Wet´n´Wild. Bronzeren er fra Hoola, den er så bra! Jeg kjøpte denne på flyet da jeg dro hjem fra Gran Canaria. SAMSUNG CSCJeg bruker å bake ansiktet hver eneste dag, så da bruker jeg dette “Born this way”setting pudderet fra Too faced. Det er veldig bra, men det funker ikke like bra dersom man skal ta bilder med blitz. Da er det i hvert fall viktig å få børstet vekk alt det overflødige pudderet. SAMSUNG CSC

 

Countoring palette fra Kat Von D. Dette er aaaaaaamazing, dere! Jeg elsker det og bruker det hver dag. Det er så pigmentert og så enkelt å blende ut. Jeg bruker også en stick fra Smashbox som blender seg ut så lett i huden, denne fås kjøpt på båten og jeg bruker den hver eneste dag. Det er foundation på den andre siden, men den har ikke så god dekkevne som jeg liker, så den bruker jeg nesten ikke. SAMSUNG CSCJeg blander og bytter på litt med disse fire highlighterene. Den fra Dior er kanskje favoritten, men de fra Smashbox er også veldig fine. Jeg elsker highlightere og får aldri nok…SAMSUNG CSCNå som jeg har en pause fra vippe extensions så bruker jeg falske vipper fra House of lashes. De er de aller beste syntes jeg, og dyreste.. Jeg liker best de som heter ICONIC, men de koster hele 189 kroner. Jeg bruker kanskje to-tre sett på en måned, så det er ikke så ille, men uansett.. Mine egne vipper har vokst helt sinnsykt bra nå, så i går gikk jeg til og med uten vipper i byen! SAMSUNG CSCHelt til slutt vil jeg tipse om disse tre setting sprayene. Jeg elsker MAC Fix+ og bruker den egentlig hver eneste dag, men noen ganger er jeg litt Cray Cray og velger en av de andre jeg har. Den fra Urban Decay er veldig god, og den fra Glamglow lukter sukkerspinn. Jeg liker den godt siden flasken er så fin, haha! Jeg tenkte kanskje å lage en sminkevideo en dag, er det interessant? Vi blogges senere <3 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg