I MARS SKAL JEG

Den første vårmåneden skal jeg…

♥ Dra til Kongsberg og stå på slalom sammen med kjæresten min. Dette har vi gjort hver vinter vi har vært sammen, så i år blir ingen unntak. Det er så godt å ha en kjæreste som er sporty og med på absolutt alt! 

♥ Være hjemme i påskeferien! Både i fjord og i år har vi fri i påskeferien, og det syntes jeg er så koselig! Vi skal bare kose oss, og kanskje dra på en hytte dersom vi får låne den. Åhh, så koselig det hadde vært! 

♥ Endelig få orden på neglene mine. Jeg har latt neglene mine hvile i en uke nå, men likevel ser de ikke ut. Jeg håper inderlig at negl designeren min kan legge negler på meg likevel, for dette er krise! Jeg har lagt Gel negler på meg selv i flere år, og jeg er jo ingen ekspert, så de har jo brukket litt her og der oppgjennom årene. Så nå har jeg bestemt meg for å ordne dem profesjonelt hver gang. 

♥ Få ferdig 2017 boken jeg har laget. Jeg holder på med litt scrapbooking i ny og ne, og har bestemt meg for å i hvert fall lage en for hvert år slik at man kan ta frem en og se hvordan det året var. Det er ganske gøy syntes jeg! 

♥ Melde meg inn på Elexia. Det er ikke så lett å forholde seg til et treningssenter når man jobber borte såpass mye som det jeg gjør, men noen sentere har en ordning for sjøfolk om at man ikke betaler fullpris i og med at man bare trener der 14 dager i måneden, så vi får se. 

♥ IKKE shoppe, men heller kvitte meg med ting jeg ikke trenger. Jeg har så mye greier at jeg blir flau over meg selv. 

♥ Besøke mer familie. Denne perioden hjemme ble det veldig lite tid til familiebesøk, så jeg må ta igjen det når vi kommer hjem fra sjøen igjen. 

♥ Feste mer teip extensions. Jeg har bestilt en pakke til siden dette jeg har nå er alt for tynt. Jeg trenger en pakke til for å føle at det ser fint ut, akkurat nå syntes jeg det ikke er så fint 🙁 

♥ Bestille sydentur! Så fort lønningen tikker inn neste gang, så skal F og jeg bestille sydentur og mest sannsynlig reise i Mai. Vi er så lei av kulde og vinter nå, så nå vil vi virkelig til varmen!  

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg