Fra meg til meg

Hei alle sammen!

Vel….. Nyttårsforsettet om å ikke shoppe så mye har ikke helt gått veien for meg enda kan man jo si. Men til mitt forsvar så tenker jeg nøyere gjennom ting jeg kjøper og jeg har klart å begrense det litt vil jeg tørre å påstå. Men det er en laaang vei igjen å gå, så jeg skal jobbe med det. Jeg skal begynne å trene igjen, så kanskje den interessen tar vekk denne dyre hobbyen jeg har. Jeg elsker shopping så høyt, så det er ikke bra i det hele tatt. Jeg syntes det er så gøy og interessant å se i butikker og kjøpe ting jeg egentlig ikke trenger. Så er jeg veldig sånn at jeg hamstrer inn ting jeg liker så jeg ikke går tom.. Men jeg skal prøve å skjerpe meg. Denne måneden har det vært utrolig mange utgifter for både F og meg, så vi får leve litt fattigere de neste dagene, haha. Denne samtalen hadde F og jeg i går kveld, så bestemte vi oss for å spise middag på Becks, fornuftige. SAMSUNG CSCOver til noe annet, haha! I går hentet jeg en pakke på posten.. Jeg har endelig kjøpt meg en ny LV veske. Jeg har hatt 10 stykker tidligere, men jeg selger de ganske fort siden jeg blir lei og vil ha noe annet. Derfor har jeg aldri kjøpt en helt ny LV veske i hele mitt liv, kun vintage. Jeg har kjøpt veldig mange vesker på Finn, og jeg har tjent på nesten alle, så det er jeg godt fornøyd med. En gang kjøpte jeg en LV veske på et loppemarked, og han som solgte meg den for 20 kroner(!!!) hadde jo ingen anelse om at denne var ekte, så fikk jeg solgt den for 3000kr et år senere 🙂 SAMSUNG CSCDenne er modellen Speedy 30 og har noen skjønnhetsfeil, men ingen betydelige. Så jeg er veldig glad! Men nå holder det, nå mener jeg det – jeg skal roe ned shoppingen. I dag har vi allerede vært på verkstedet med bilen til F så den ble EU godkjent. Videre i dag skal vi INGENTING! Kanskje bare en treningsøkt og sofakos. Jeg ønsker dere alle en fin fredag. Vi blogges ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg