Brotorvet – Innkjøp

God kveld alle fine♥

Det er så koselig å se at det er så mange som er innom, og tusen takk for alle positive kommentarer angående blogglysten min nå om dagen. Jeg prøver i hvert fall på å få ut et innlegg hver dag, så får vi bare se hvordan det blir. Noen ganger så er det kjempe mange ideer jeg kommer på om blogginnlegg, men så glemmer jeg de og jeg står igjen uten noe å blogge om, så jeg får begynne å skrive det opp. Uansett: Frode og jeg dro til Brotorvet ganske tidlig i dag for å shoppe litt. Dere må jo tro at jeg shopper hver eneste dag, men nei. Jeg prøver å skjerpe meg litt, men det går ikke så bra. Dessuten så trengte mannen noen nye jeans, og det samme gjorde jeg. Så dermed endte vi opp på bukse shopping. Vi spiste også en koselig lunsj sammen. F spiste sushi og jeg spiste baguette. Det er så deilig med den jobben vi har, vi kan gjøre hva vi vil når vi er hjemme. Vi trenger ikke kjøre tidlig til jobb, måke bil eller stresse med noe. Vi bare koser oss♥ Brotorvet ligger rett utenfor Porsgrunn, så det er ikke så langt unna. Hovedgrunnen til at jeg ville dit og ikke på Herkules var at de har “NORMAL” på Brotorvet. Dere husker jeg har snakket om “NORMAL” en million ganger da jeg var i dokk i forrige fjord, fjord og da jeg var i Aarhus? Det er i hvert fall en butikk med masse produkter, sminke og alt mulig rart. Jeg digger den butikken, og jeg er SÅ glad for at den har kommet i nærheten. 

INNKJØP SAMSUNG CSCPå NORMAL handlet jeg litt småtteri og ingenting spesielt. De har veldig gode priser, så det er liksom greit å hamstre litt når man er der. Denne shampooen og balsamen er en nyhet som jeg har hatt lyst til å prøve, men så kostet de 49kroner for de små på H&M og det syntes jeg var litt dyrt, så da ble jeg glad når det kostet 45kroner for de store på Normal.  SAMSUNG CSCJeg kjøpte noen deodoranter, en glitter eyeliner, antibak og hånd gele? Jeg er så sinnsykt tørr på hendene om dagen, så jeg gjør alt for å få fikset det.Jeg kjøpte også håndmasker som F og jeg skal ta i kveld, så jeg håper det hjelper! Har noen noe tips om hva som hjelper mot kjempe tørre hender? SAMSUNG CSCDenne søte pysjen kjøpe jeg på Cubus, og den er bare såååå koselig. Det er i silke og har en fugl nederst på jakken og buksen. Jeg sa til F at jeg ville ha sånn og tok den med, men så overtalte han meg om å henge den tilbake. Da sa jeg at ikke likte å være på shopping med han, så han hentet den til meg igjen 🙂 SAMSUNG CSCJeg trengte også nye bukser, så jeg kjøpte denne under på Bikbok i går da jeg var på Herkules. De hadde ikke Bikbok på Brotorvet?! Også kjøpte jeg en Jegging Jane i svart på Cubus siden det er 25% på alle jeans der! SAMSUNG CSCSå det er egentlig det vi har gjort i dag! Jeg fikk også kjøpt en skibukse, men den har jeg allerede lagt inn i skapet. Angående nyttårsforsettet om å ikke shoppe så mye? Vell…Fra NÅ skal jeg slutte. Nå skal vi snart sette på en film og ha date night. I love him so much♥ Jeg håper dere alle har hatt en fin dag i dag, så blogges vi senere. 

3 kommentarer
    1. Du ER jo shoppinggal! Skjønner ikke hvordan du har råd til å shoppe så mye i måneden som du gjør, hva tjener du egentlig? Haha

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg