Nye sminkekoster – De aller beste!

God morgen! 

Herreguuuuud så kaldt det er her i Skien! Det er det kanskje overalt? Her er det i hvert fall 12 minus grader atm. Det samme var det i går, så jeg var så vidt en tur ute for å hente en pakke og for å ta sol. Jeg hentet en pakke på Herkules kjøpesenter, så jeg shoppet så klart litt annet også. Det kan jeg vise dere senere! Jeg hentet en pakke som kommer hele veien fra USA, tror jeg? Morphe er et sinnsykt bra merke innen sminkekoster og øyeskygge paletter. Jeg elsker foundation kosten som heter Y6. Den er helt sinnsykt bra til å legge både foundation og concealer med. Jeg har tidligere nevnt for dere at jeg er helt oppslukt i videoene til Laura Lee, og hun skryter Y6 opp i skyene. Det var derfor jeg i det hele tatt bestilte den, men nå har jeg altså bestilt to til. Det er så kjekt å ha noen helt nye og rene koster på lur. 

SAMSUNG CSCDisse kostene er bestilt på DENNE nettsiden, og det tar kun et par dager å få dem levert på døren via DHL. Bestiller du for over ca 300kroner, så er det gratis frakt. Jeg fikk i hvert fall ingen ekstra kostnader da jeg bestilte dem. SAMSUNG CSCDenne kosten som heter R36 er en super kost til higlighter, så den skal jeg teste ut etterpå. Denne har jeg sett maaaaange beautybloggere bruke, så jeg er kjempe spent på å se om den funker bra for meg også.  SAMSUNG CSCSiden jeg fikk denne forrige gang har jeg helt seriøst ikke brukt noen andre koster til å legge foundation med. Før brukte jeg en fra RT, men den har havnet i skuffen med ting jeg ikke bruker lenger.  R39 er til å blende øyeskygge med, og den lille svarte skal jeg bruke til øyeskygge. I tillegg kjøpte jeg med en shampoo til disse kostene. Jeg tenkte det var lurt å endelig kjøpe en ordentlig såpe til dem, for jeg har brukt vanlig shampoo og balsam i alle år 🙂 SAMSUNG CSCDisse kostene er veldig rimelige og de holder lenge, så det er et stort pluss. Dette er altså ingen spons, kun ærlige meninger og anbefaling fra meg til dere som interesserer dere for sminke. Koster har så sykt mye å si for hvordan produkter blir på huden. Nå skal jeg sminke meg, så skal F og jeg på kjøpesenteret for å handle litt. Vi får gjester i dag, så jeg skal bake litt også. Så koselig <3 Jeg ønsker dere alle en kjempe fin dag videre, så blogges vi senere♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg