My new hair

Hei alle fine!

Jeg var ikke tilbake i Skien igjen før sent i går kveld, så jeg rakk ikke oppdatere dere om hvordan det gikk hos VIP Beauty. Som jeg nevnte tidligere, så teipet jeg fast extensions, så nå er det endelig på. Det er en lettelse å slippe å feste clip on hver eneste dag. Jeg valgte å feste det hos VIP Beauty siden de er profesjonelle og veldig hyggelige. Jeg har hatt mange behandlinger der og jeg er så fornøyd med de jentene som jobber der. I tillegg så kostet det meg kun 600 kroner, så jeg er veldig fornøyd med det. De fleste frisørsalonger fester ikke extensions som man har kjøpt selv, så da må man kjøpe hår på salongene og det er ganske dyrt! Jeg er veldig fornøyd med Luxushair sitt hår, så derfor valgte jeg det igjen. SAMSUNG CSCJeg vurderte om jeg skulle ha punkt fester eller teip, men jeg endte altså opp med teip. Det kjennes veldig behagelig ut og man merker nesten ikke festene. Nå sitter de veldig langt inntil hodebunnen, så det er litt vanskelig med hestehale, men de kommer til å senke seg når håret gror, så da blir det litt lettere. SAMSUNG CSCJeg har to pakker som tilsvarer 180 gram, men jeg tror kanskje jeg kommer til å bestille en pakke til for å få litt mer tykkelse på det. Jeg har tidligere hatt 310 gram, så dette er en forandring! SAMSUNG CSCHåret er 65cm langt, og det er langt altså! Det er nesten litt for langt, men jeg ville ikke klippe i det nå som det er helt nytt. Jeg tenker at så fort det begynner å bli slitt, så kommer jeg til å dra tilbake for å stusse det og kanskje lage litt mer frisyre ut av det. Enn så lenge vil jeg bare ha det sånn. SAMSUNG CSCNoe jeg har savnet ved å bruke clip´s er at det er et evig stress dersom man vil ha det løst, så i hestehale. Når man har clipset inn extensions for å ha håret ned, så er det ikke bare bare å sette det i en hestehale. Det er veldig deilig nå, nå kan jeg sette det opp når som helst 🙂 I Nå kan jeg heller ikke få kommentarer på hvorfor jeg fester extensions før jeg skal på trening, haha 😉 Jeg ønsker dere alle en fin dag! Vi blogges senere ♥

2 kommentarer
    1. Utrolig fint, og ikke minst langt! Sikkert en god ide å vente til ditt eget gror litt og til det blir slitt før du begynner å klippe det! Masse lykke til med det nye håret! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg