Jeg har endelig bestemt meg

God kveld kjære lesere!

Mannen og jeg har nettopp kommet hjem fra en fantastisk dag ute i naturen. Vi dro ut sammen med broren til Frode og familien hans på skitur. Så vi har gått litt på ski og grillet bål. Så det lukter mildt sagt bål i huset her nå! Vi er nødt til å dusje og vaske klær i hvert fall.. Men det var verdt det! Det var en veldig hyggelig dag med solskinn og snø. Dessverre så blåste det en del og var veldig kaldt, så røyken kom i øynene våre, haha. Men det gikk fint♥ Det er år og dag siden sist jeg stod på ski, så det var gøy å gjøre det igjen. Det beste er å være ute i frisk luft! Uansett dere – Jeg har endelig bestemt meg for hva jeg skal gjøre med håret mitt! Det tok jo bare fem måneder og tusen slitte tupper. I morgen tidlig drar jeg til Sandefjord og VIP Beauty for å teipe fast extensions. Jeg har bestemt meg for å holde det svart en god stund til, og jeg har ikke akkurat noe valg når jeg teiper fast hår. SAMSUNG CSCJeg har kjøpt teip extensions fra Luxushair som jeg alltid bruker. Disse er 65cm lange og i fargen 1, som er helt svart. Jeg har brukt extensions fra Luxushair i veldig mange år, helt siden 7 klasse! Så jeg er veldig fornøyd med den kvaliteten. I tillegg er det LH+ kolleksjonen som er noe av det beste på markedet. SAMSUNG CSCSå i morgen skjer det altså! Da kan jeg endelig slippe å ta det av og på hver eneste dag. Det ser jeg virkelig frem til. Jeg har harr teip, keratin og microringer flere ganger før, så dette er ikke noe nytt egentlig. Men det er første gang jeg har svart hår og teip, så det blir gøy! Jeg viser dere resultatet i morgen. Jeg ønsker dere alle en fin kveld videre. Vi blogges♥

6 kommentarer

Siste innlegg