From S town to S town

Hei igjen♥

Det har gått i et siden sist jeg oppdaterte! Vi skulle egentlig besøke noen i familien, men dessverre så var de ikke helt i form til besøk, så da får vi ta det igjen senere. Søss og jeg dro derfor en tur til byen og shoppet litt isteden. Det er veldig hyggelig å være en tur i hjembyen min, kjære Sandefjord. Så jeg har kost meg skikkelig i dag. Jeg skal en liten tur til mammaen min nå for å hente noen ski og skisko, for i morgen skal jeg og kjæresten min på skitur sammen med noen andre fra familien hans. Det blir så koselig, og jeg gleder meg SÅ masse! Jeg har snakket om det i flere uker nå, at jeg har lyst til å gå tur på ski en dag, og nå skjer det endelig. Så skal jeg veldig snart kjøre hjem til Skien igjen. Fra den ene byen til den andre! Jeg var heldig som fikk låne bilen til Frode, så jeg koser meg når jeg kjører mellom byene jeg. Jeg er nødt til å dra tilbake til Sandefjord på mandag fordi jeg har noen avtaler, så da ser jeg familien min igjen på ettermiddagen. Koselig! SAMSUNG CSCVi blogges senere ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg