Morgenstund i stallen

Hei alle sammen!

Akkurat nå sitter søsteren min og jeg hjemme hos henne og har nettopp spist lunsj. Jeg dro til Sandefjord i går kveld for å feire en venninne som hadde bursdag her om dagen. Vi var 8 jenter som spiste en middag på en restaurant her i Sandefjord, og det var så koselig! Etter det dro jeg til Kathinka og sov hos henne. I dag stod vi tidlig opp for å dra til stallen for å slippe ut hestene og gjøre stellet der. Det var så koselig å stå opp mens det enda er litt mørkt ute for å så slippe ut hestene. Søss driver jo litt med hest på deltid utenom jobben sin, så det hender hun har dem i helgene. Det er fire travere og et føll, så det er en del som skal gjøres for å si det sånn. Hestene er de snilleste og i dag var de ekstra kosete, så jeg føler virkelig at jeg har fått dosen min i dag, haha. 

SAMSUNG CSCSAMSUNG CSCDette føllet er bare 9 måneder gammelt, men kjempe stort allerede! De vokser så sykt fort at det er helt vilt. Han her er så rampete, så det er så sjarmerende å se på han yppe med mammaen sin og de andre hestene. SAMSUNG CSCVerdens fineste tantebarn♥​SAMSUNG CSCVi orket ikke å ri i dag da det er mange minus grader, så det får vi ta igjen til våren! Jeg er så glad for at jeg tok på superundertøy, ullvang , uggs og parajumperen. Det er ikke akkurat en stall jakke, men det var bare søss som skulle gi dem mat, gjøre rent og slippe dem ut. Så det tok ikke så lang tid å være der. SAMSUNG CSCHester er så fine altså! Jeg blir like fascinert hver gang jeg ser dem og er nær med. Man kan jo se på dem i en evighet uten å bli lei. SAMSUNG CSCSAMSUNG CSC♥​SAMSUNG CSCNå skal vi ordne oss før vi drar en tur til byen. Det blir koselig♥ Jeg reiser tilbake til Skien og mannen min senere i dag, men nå skal jeg ha kvalitetstid med min kjære søster. Jeg ønsker dere alle en kjempe fin dag videre, så blogges vi senere. 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg