Innkjøp – Sverige

Heihei dere fine!

Jeg rakk ikke å stikke innom i går siden vi dro så tidlig avgårde til Sverige. Vi tok båten fra Sandefjord klokken 10:00 og var ikke hjemme i Skien igjen før klokken 20.00 tror jeg. Det ble en lang dag! Jeg var klar over at det var vinterferie, men jeg trodde de fleste var på hyttene i Norge, ikke på shopping i Sverige! Båten var stapp full og shopping senteret var ikke noe bedre. Det var så mye mennesker! Så ting tok litt lengre tid enn vi ønsket, men vi hadde jo ingenting vi skulle rekke. Det var veldig hyggelig å være på en slik tur igjen, nå var det veldig lenge siden sist. Vi handlet litt begge to, men ikke store mengder. Likevel så gikk det utrolig mye penger, haha… Jeg hadde ikke tenkt til å dele dette med dere, meeeen jeg brukte nesten 1000 kroner på godteri butikken :-))) Det skal sies at jeg kjøpte fire kasser brus for noen andre da, så da er det ikke så ille. Men den ene godteriposen kostet 169kroner, så det var ganske ille.. Men til mitt forsvar så skal jeg melde meg inn på Elexia her i Skien denne friperioden. SAMSUNG CSCSe så fine farger! Jeg har blitt veldig glad i litt duse farger for tiden, jeg syntes det er veldig fint til det svarte håret mitt. Jeg bruker alltid å tenke på hårfargen når jeg handler klær, gjør noen andre det? Jeg er veldig glad i lyse farger når jeg har mørkt hår, mens når jeg er blond så liker jeg ikke hvitt! Jeg kjøpte en grå poncho ombord på båten siden vi er utsolgte der jeg jobber, så denne havnet på 300 kroner ca. Jeg får jo litt prosenter når jeg handler med ID kortet mitt når jeg er på tur, så det var fint! Jeg fant nesten helt like ponchoer på Cubus til 124kr, så det var litt irriterende, haha!SAMSUNG CSCDisse genserne kostet bare 124.90 kroner på Gina Tricot, så jeg begynte å lure på om de stakk på kroppen eller om det var noe galt med dem, for det var et veldig stort parti som var nedsatt. Jeg gidder sjeldent å prøve klær, så når jeg prøvde de her hjemme så fant jeg ut av at de er veldig trange å få over håndleddene, så et lite minus der, men jeg får bare bruke lengre tid med å ta de av og på. Buksene kostet 199,- stk på New Yorker og de to T-skjortene kostet 39kr stk på New Yorker. SAMSUNG CSCDenne fine saken kostet bare 25 kroner! Åhh jeg syntes den er så fin! Jeg er veldig fan av chokere selv om alle andre syntes det er ut, haha. Den har kostet 179,- så var den satt ned til 25. Det må jeg si var et kupp! SAMSUNG CSCJa, hva skal jeg si? Jeg måtte bare.. For de som kjenner meg, så kom ikke dette som et sjokk. Jeg er veldig rosa av meg og elsker bling bling og diamanter, så denne klarte jeg ikke å la bli igjen. Jeg sikler veldig på de Moet glassene man får kjøpt på Elegante hjem, de er så fine! Men det koster en del, og jeg drikker svært lite alkohol. Så dette glasset havner nok i skapet på gjesterommet slik at jeg glemmer at jeg har det. Great, bra kjøp. SAMSUNG CSCJeg kjøpte også Betakaroten og multi vitaminer. Jeg er SÅ lei av å være bleik nå at jeg spyr. Så jeg skal prøve ut disse pillene og grille meg i solarium. Har noen av dere prøvd disse? I Norge får man betakaroten med 3mg, mens i Sverige får man 50mg? Så jeg anbefaler dere å kjøpe det i Sverige og ikke i Norge eller på båten. Disse kjøpte jeg på Body power. SAMSUNG CSCMannen kjøpte også  litt greier på Body power. Han er jo en mann full av muskler og han liker å trene, så da trengte han litt nytt. Det er dyrt altså! Jeg tror den dunken med protein pulver kostet 7-800kroner?! Jesus. T-skjortene var han såååå fin i! Han prøvde litt klær her og der, men når han er så lang, breie skuldre og smal mage så er det søren ikke lett å finne klær altså. Så det ble ikke like mye på han som på meg. 

Jeg håper der har en fin fredag så langt, vi blogges senere ♥

2 kommentarer
    1. Så gøy med handletur til sverige. Masse fine innkjøp<3 Er nok mange som tenkte det samme som dere når de dro på shopping til sverige:-) Ha en kjempe fin helg

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg