Back in black

God kveld♥

Dagen i dag har gått til OL, vaske, rydde og slappe av. Vi dro en liten tur ut i stad for å møte pappaen til Frode, så spiste vi en middag på Jimmy´s. Ettersom at jeg har vasket kjøkkenet i dag, så fristet det lite å begynne å lage mat for å så vaske opp igjen, så derfor spiste vi ute isteden. Dyrt, men godt! Frode har kjøpt seg Iphone 7+, Appel watch 3 og Ipad Air 2, så han har litt å tutle med i kveld for å si det sånn! I morgen reiser vi tidlig til Sverige for å handle litt. Vi skal rett og slett på en skikkelig harrytur! Jeg syntes det er veldig hyggelig og gøy jeg. Vi skal spise frokost ombord, titte litt og være skikkelig kjærester, haha! Jeg elsker å være på slike turer med Frode, for da blir han enda snillere enn vanlig. Så skal vi en tur på Norbyen for å shoppe før vi reiser hjem igjen. Vi gjør det rett og slett for å handle og for å få en tur. Jeg kjenner jeg egentlig kunne tenkt meg å være hjemme, men det blir helt sikkert bra. Jeg farget forresten håret igjen i går, så nå er jeg all black igjen! Jeg hadde planer om å bli lysere, men jeg har bestemt meg for å beholde det mørkt en stund til… Jeg er så lei at dere aner ikke. Jeg vil bare barbere hodet og rive av meg ansiktet. For min del så skulle vi alle sett prikk like ut, haha! Neida. Jeg skal teipe fast extensions har jeg bestemt meg for, så kanskje jeg føler meg litt mer vell, we´ll see.Jeg håper dere har en fin kveld, så blogges vi senere! <3 Nå skal jeg spise iiiiiis. 

3 kommentarer
    1. Synes det er trist at du føler for å forandre deg hele tiden fordi du ikke føler deg bra nok. Har fulgt med bloggen din en stund nå og er innom ca hver dag for å se om du har blogget. Men i nesten hvert innlegg skriver du om hvor fæl du føler deg og det er skikkelig skikkelig trist. Gjør hva enn du føler for å få deg selv til å føle deg bedre, men begynn å elske deg selv først og fremst! Du kommer aldri til å bli fornøyd med deg selv deep down, uansett hvor mye du forandrer på utseendet ditt fra uke til uke. Nettopp fordi du, på innsiden må føle deg bra nok og få opp selvtilliten din. Uansett, du er PERFEKT og BRA NOK som du er allerede. Håper dagen din blir fin, og at du senker skuldrene litt. Ønsker deg virkelig bare alt godt, vakre menneske.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg