Home sweet home

God morgen dere fine!!

Endelig er mannen og jeg hjemme igjen fra tretten dager på sjøen. Det føles så fantastisk! Det er like deilig hver eneste gang det, haha. Vi jobbet 22 dager forrige gang, så denne perioden hadde vi en mindre dag ombord, og det hjalp faktisk veldig mye. Da kom vi ombord på onsdag, så da var det nesten helg med en gang. Denne perioden ombord har faktisk vært veldig bra. Det har vært noen store seilinger og noen veldig rolige. Akkurat slik jeg trives med, så det har vært bra. I går kveld lagde jeg en nydelig biff middag til meg og min kjære, så vi koste oss så masse hjemme den første kvelden. Det er så deilig å være hjemme igjen, jeg gleder meg så mye til alt vi skal og det å bare slappe av. Forrige friperiode var jeg veldig syk og frøys på Gran Canaria, så jeg hadde null energi hele perioden, så jeg fikk ikke gjort noen ting. Men denne gangen føler jeg meg klar for å gjøre masse gøy og få orden i ting. SAMSUNG CSCI går kjøpte vi inn blomster og alt vi trengte for å fylle opp kjøleskapet. Jeg pleier å kjøpe blomster på vei hjem fra jobb slik at det blir litt liv og varme i huset. Det var jo så kaldt! Og her i Skien er det vel en meter snø, så F måtte ut å måke mens jeg lagde mat, hihi,SAMSUNG CSCEt lite tips: Kjøp rosene deres på Rema 1000! De holder nesten hele perioden vi er hjemme som er to uker. De er så fine! Snille kjæresten min kjøpte en bukett til meg til rundt 400 kroner, og den står ikke en uke engang! Det syntes jeg er for dårlig…. SAMSUNG CSCJeg rakk å innrede litt i går da vi fremdeles hadde litt julepynt igjen, haha! Som jeg nevnte så hadde jeg null energi forrige periode, så jeg lot alt ligge før jeg dro ombord. Men i går fikk jeg litt orden, og i dag skal jeg vaske og rydde slik at vi bare kan kose oss sammen. SAMSUNG CSCJeg kjenner blogg motivasjonen kommer tilbake for fult når jeg våkner opp i min egen seng. Det er supert blogg lys her i huset, så jeg skal virkelig prøve å steppe opp denne perioden! Ombord så har jeg ikke vindu på lugaren og veggene er gulaktige, og grønt teppe på gulvet. Prøv å få motivasjon til et fab innlegg der dere, haha! Jeg ønsker dere alle en kjempe fin dag videre, så blogges vi senere i dag <3 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg