Hva skal jeg blogge om?

God morgen!

Jeg føler meg som tidenes dårligste blogger om dagen, så det må jeg bare beklage… Jeg har ikke oppdatert siden jeg var på Gran Canaria og det er mye på grunn av at jeg ble så sykt dårlig. Jeg fikk skikkelig infuensa, så jeg lå inne nesten hver dag og gikk ned flere kilo. Da jeg kom hjem hadde jeg veldig lite energi og jeg åpnet ikke macen en eneste gang tro jeg? Uansett, nå er jeg ombord på jobb igjen og har vært her en uke allerede snart. Det har gått veldig fort! Vi kom ombord på onsdagen, så det ha hjulpet litt med å være her en dag mindre enn det vi egentlig pleier. Jeg gleder meg ekstremt mye til vi skal hjem denne gangen, for da skal jeg bare være hjemme med kjæreste min og familien min. Jeg elsker å være hjemme, hahha! Det er snakk om at vi skal på en hyttetur den siste helgen hjemme da, det hadde vært sykt gøy! Anyways, Jeg ville bare innom for å si hei og oppdatere litt. Nå om dagen er ikke motivasjonen helt å topp, så bloggforslag tas imot med et stort takk! Jeg liker å skrive om det folk vil lese om, og ting som interesserer både meg og leserne mine. Så om det er noe dere ønsker å lese om, så legg gjerne igjen en kommentar! Når jeg kommer hjem vil jeg prøve å lag en ny header og et nytt design, så kanskje det gir litt motivasjonsboost! Jeg ønsker dere alle en kjempe fin dag videre, så blogges vi senere ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg