Ned tre kilo på ferie

God kveld ♥

Jeg har ikke skrevet tidligere siden jeg har nå snart ligget med influensa i en hel uke, så jeg er fremdeles dårlig og sengeliggende. Vi kom hjem fra Gran Canaria i går, så jeg er i hvert fall hjemme i min egen seng. Denne ferien var absolutt ikke slik vi tre jentene ønsket oss.. Da vi kom ned var det storm, masse vind og ganske kaldt. Det ble ikke noe bedre dag to, eller tre eller frem til vi skulle ta flyet hjem igjen. Vi har vært helt sykt uheldige med været med andre ord, men likevel har vi klart å kose oss sammen, og det har vært kjempe hyggelig med ordentlig mamma og søster tid. Jeg ble dårlig allerede etter to dager, så jeg har nesten bare ligget inne og ikke orket å gjøre noen ting. Jeg har hatt masse feber og hatt ordentlig vondt altså! Heldigvis er feberen over så godt som, men jeg hoster som en som har røykt i 50 år.. Jeg har til og med gått ned tre hele kilo på ferie, haha! Er det mulig… Jeg er så heldig og har mistet smaken, så jeg smaker absolutt ingenting, utenom hvor jævlig hostesaften er da. Typisk. Så nå gleder jeg meg ekstremt til å bli frisk, og til å få tilbake smaken. Jeg har lyst på alt mulig nå, men når ingenting smaker noe så er det ingen vits.. Jeg tuller ikke når jeg skriver at jeg ikke har et eneste fint bilde fra ferien våres, uff haha! Så derfor har jeg ingenting annet enn medisinene mine å dele med dere i dag dessverre. Vi hadde en dag hvor vi shoppet på Gran Canaria største senter, men jeg orket en butikk så var vi ferdige. Sephora var 13 minutter unna, men jeg orket ikke det engang! Det er sykt til å være en så stor Sephora elsker som meg.. Men vi var innom Primark, så kanskje jeg deler innkjøpene med dere en av de nærmeste dagene. Nå skal jeg sove videre, så vi blogges senere <3 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg