Dag 3 – Gran Canaria

Hei dere!

Gjett hvem som har dratt på seg tidenes forkjølelse?! Er det forbanna mulig…. Jeg våknet opp med sår hals, hodepine og feber. Helt ærlig, så har vi hatt skikkelig dritt vær. I går dro vi på stranden, men solen kom aldri, så vi lå og frøys et par timer før vi dro videre for å spise lunsj. Jeg tror det er grunnen til at jeg har blitt så forkjøla. Hvordan er det mulig å bli så syk på en ferie til syden liksom! Vi har ikke hatt noe sol i det hele tatt, så vi har ikke kunnet solet oss eller badet. Det er skikkelig kjipt, og jeg begynner å bli lei. Vi fikk en kjempe fin gåtur til morgningen i dag med litt sol, men så kom regnet etter hvert 🙂 Vi har i hvert fall hverandre, og vi koser oss masse! Det er bare veldig kjipt med så dårlig vær når vi var klare for sol og varme. Pyttpytt, vi håper det endrer seg! I kveld skal vi ut å spise igjen, så jeg håper på god mat og at smaksløkene ikke forsvinner helt. Jeg ønsker dere alle en kjempe fin dag videre! Blogges <3 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg