Hei fra Gran Canaria!

God morgen♥ 

Klokken er bare 08:00 her, så vi ligger en time etter dere der hjemme i Norge. Som jeg har nevnt tidligere, så er jeg på Gran Canaria sammen med mammaen og søsteren min. Jeg fikk det i gave i og med at jeg ble 20 i fjor i tillegg til julegave, så det er veldig koselig! Dessverre så har ikke været vært så mye å skryte av så langt, men vi håper så klart det vil endre seg snart. Vi kom hit på fredags kveld og da blåste det så mye og var faktisk ganske kaldt. Gårsdagen gikk til å handle inn litt mat og bli litt kjent med området. Det har ikke vært mulighet til å ligge på stranden da det faktisk er for kaldt 🙁 Håper virkelig på noen solfylte dager ved stranden! Uansett så er det jo deilig med en liten ferie, men det er jo best når det er varmt! Det ble mye stress da jeg skulle dra i og med at jeg nettopp har kommet hjem fra tre ukers jobb, men nå begynner jeg å kjenne at jeg klarer å slappe av, så det er godt! I dag skal vi ta buss til en annen strand som ligger mer i le, så kanskje vi kan sole oss litt. Jeg skal prøve å ta noen bilder disse dagene, men foreløpig har jeg ikke følt meg så fab. Null vipper, ikke extensions og bleik, blææh. Uansett, Jeg ønsker dere alle en kjempe fin dag, så blogges vi senere♥Smask ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg