New in from GLAMGLOW

SAMSUNG CSCGod morgen dere fine! 

I dag er dagen…… Jeg skal på jobb for hele tre uker. Jeg har vært så heldig og ha fri i tre uker, så da må jeg jobbe i tre uker. Rettferdig nok! Den siste uken ligger båten stille i Fredrikshavn siden vi skal på verkstedet. Så det er er bare to uker med passasjerer, og en uten. Det skal nok gå bra! Men dagen man skal ombord er alltid litt urolig og stressende. Mannen min er dessverre så dårlig at han ikke blir med den første uken tror vi, han skal til legen nå straks, så da får vi se. Jeg håper dere alle hadde en kjempe fin nyttårsfeiring! Jeg skal så klart dele noen bilder med dere, men akkurat nå er kamera på soverommet hvor mannen sover, så da får jeg la han være i fred♥ Jeg tenkte jeg skulle dele med dere de nye produktene mine fra Glamglow – De er sååå fine og gode! SAMSUNG CSCJeg har fått så sansen for Glamglow, så jeg kjøpte inn litt her om dagen. Jeg kjøpte settingspray, plumping lipgloss, ansiktsrens og ansiktsmaske. Denne settingsprayen lukter godteri og er kjempe god å bruke. Jeg må si jeg liker MAC fix+ bedre, men denne er en veldig god nummer to dersom jeg vil variere litt. I tillegg er pakningen ekstremt fin, hehe!SAMSUNG CSCPlumping lipgloss ♥ Jeg bruker nesten bare slike lipglosser, så jeg tenkte å teste ut denne også. Jeg har hatt den på en gang, og den stikker og virker bra virket det som! Jeg pleier ikke å si så mye om produkter før jeg har testet dem ut ordentlig. Så jeg gir beskjed nærmere ;*SAMSUNG CSCDette er en mud to foam rens. Det er altså leire når du har den i hånden, så blander du den i hendene med litt vann, så blir det skum! Jeg bruker denne hver dag nå, og jeg kjenner virkelig at den funker. Det er så deilig å bruke denne! Jeg skal tvinge F til å prøve den ut også. Jeg mener at denne er på 50% på Kicks nå, så løp og kjøp! SAMSUNG CSC

Denne er ikke ny for meg, for den har jeg hatt mange ganger før. Det er absolutt min favoritt ansiktsmaske all time! Den er sååååå god. Det er en firming maske som løfter og strammer opp huden. Det er i tillegg en Peel off maske, så det er bare til å dra den av. Den er veldig dyr dessverre, jeg mener at det nesten er 600 kroner for en slik krukke. I tillegg så skal man ha ganske mye i ansiktet, så den er ikke så veeeeldig drøy i bruk. Men jeg ELSKER den. SAMSUNG CSCSå til sist har jeg kjøpt denne hvite krukken med svart leire maske i. Denne er veldig VOND i ansiktet for den svir skikkelig. Det var det første jeg reagerte på da jeg prøvde den her om dagen. Det var et minus.. Men så prøvde både F og jeg (jeg tvinger han i ny og ne♥) og den var mye bedre, og faktisk god i går. Den svei i går også, men da føler jeg nesten at den virker? Jeg liker den i hvert fall, så jeg kommer til å bruke den i hvert fall en gang i uken! Den er for problem hud, olje, urenheter og slike ting. Perfekt! SAMSUNG CSCDenne masken over er også på 50% på Kicks! Jeg har blitt så Glamglow frelst, haha…..Nå får jeg ordne meg og begynne å pakke litt 🙁 Vi skal straks til legen også, så jeg får skynde meg! Jeg ønsker dere alle en kjempe fin dag videre. Vi blogges♥

2 kommentarer
    1. Aldri hørt om glamglow, men ser ut som veldig bra produkter av kvalitet. Bruker lip plumping fra nu skin, og den er jeg veldig fornøyd med 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg