ÅRETS NYTTÅRSBORD

Hei dere fine!

Her i huset har jeg akkurat blitt ferdig med årets nyttårs borddekking. Så nå skal jeg veldig snart begynne på cupcakes. Vi skal ha to venner på besøk over til i morgen, så det blir digg middag og cupcakes til dessert! Jeg har troen på at denne kvelden blir så fin♥ I går var F og jeg en tur i Sandefjord for å besøke familien min. Nå har F så og si møtt hele familien min, det er så koselig! Vi skal avgårde på jobb på tirsdag, og da blir vi borte i hele tre uker, så det er hyggelig å ha sett familien før det. Uansett: Jeg tenkte jeg skulle vise dere noen bilder av bordet jeg nettopp har laget. Jeg har fått skikkelig sansen for borddekking, baking, matlaging og husarbeid. Så jeg gleder meg masse til å få gjester igjen. Det var så hyggelig på julaften, så jeg regner med at denne kvelden blir det samme. SAMSUNG CSCDa F og jeg var i Århus handlet jeg inn det meste på bordet egentlig. På “TGF” og “Søstrene grene” fant jeg mye forskjellig pynt til bordet, sånne som smeller og disse “tutene” som ligger på tallerknene. Maskene er fra Nille, det samme er de flaskene som inneholder konfetti. Så gøy! Vi blir bare fire stykker til middag, men det syntes jeg er helt perfekt. Det blir mer personlig og koselig syntes jeg. Når det er mange mennesker så får man nesten ikke snakket med alle sammen og det blir et enormt støynivå, så jeg ser frem til en rolig kveld! Dersom vi føler for det, så har vi et annet sted vi kanskje drar til senere på kvelden. Men vi tar det som det kommer. SAMSUNG CSCVi er så heldige som har utsikt over hele byen, så vi har ikke kjøpt inn så mye fyrverkeri. Vi har kun kjøpt inn et batteri. Det kostet nesten 700kr da, så det får være nok! Herregud så dyrt fyrverkeri er! Også er det over på noen sekunder?! Bortkastete penger, menmen…SAMSUNG CSCJeg skal prøve å ta noen bilder i kveld! Så om cupcakesene blir fine, så deler jeg så klart de med dere også. Jeg ønsker dere alle en kjempe fin dag videre, og et skikkelig godt nyttår! Vi blogges♥

3 kommentarer
    1. Du er veldig flink med alt du gjør. Styrer og ordner. ❤️ Jeg elsker deg. Kyss fra gutten din 😘

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg