Beauty Ghost

Hei dere!

Det er så deilig at det endelig er en ordentlig vanlig dag. I dag skal jeg få med meg mannen ut på senteret for å shoppe litt, og kanskje spise en lunsj på cafe. Vi sov så alt for lenge i dag….Men vi har tross av alt fri en hel uke til! Det er så sinnsykt deilig å tenke på. Egentlig skulle vi dratt på jobb i går, men så har vi jo tre ukers julefri. Det betyr at vi skal jobbe tre uker fra 2.Januar da, men det går fort håper jeg. Jeg var så heldig å få printer (og mye annet) fra kjæresten min, så jeg vil kjøpe inn litt til scrapbooking. Jeg har aldri vært så interessert i slikt tidligere, men nå som jeg har printer, så er det litt koselig å styre med slikt på kvelden. Så er det jo bare så hyggelig å ha minner fra forskjellige ting! Så må jeg bytte noen julegaver som jeg allerede har. Jeg bruker aldri å bytte gaver jeg får, men nå fikk jeg noen ting som jeg har nøyaktig den samme av. Så da er jeg nødt til å gjøre det slik at det ikke bare ligger og slenger et sted..Uansett: Jeg tenkte jeg skulle tipse dere om denne deilige ansiktsmasken.  SAMSUNG CSCDen er fra Decrusto som skal gjøre huden fastere, strammere og glattere hud i ansiktet. Jeg testen den ut for første gang i går kveld, og jeg likte den veldig godt! Jeg har “black head mask” fra samme merke, og den bruker jeg nesten en gang i uken. Siden jeg jobber på sjøen og har taxfree hvor jeg kan shoppe på, så tar jeg ofte med meg produkter jeg aldri har prøvd før. SAMSUNG CSCDet er en peel off maske, noe som er aller best syntes jeg! Jeg misliker å bruke masker hvor man må skylle ansiktet med mindre jeg skal dusje. For håret blir alltid vått og jeg bruker vippeextensions som jeg ikke vil skal bli våte. Så peel off er mine favoritter! Trikset er å vente ekstra lenge slik at den tørker ordentlig, så kan man dra av hele uten at det siter igjen “rester”. SAMSUNG CSCDenne skal jeg absolutt bruke ofte! I går ryddet jeg litt i produktene mine, så da fant jeg den. Jeg har så mye greier at jeg nesten blir flau…Vellvell. Nå skal jeg servere kaffe til mannen, så skal vi komme oss ut! Vi skal finne et ps4 spill vi kan spille sammen også, spennende! Jeg håper dere alle får en kjempe fin dag videre! Husk at jeg tar gjerne imot bloggforslag. Vi blogges senere♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg