Innkjøp Århus 2017

God 2.Juledag dere!

Jeg kjenner jeg bare gleder meg så mye til i morgen da alt er åpent og tilbake til normalen. Nå er jeg ganske sliten og nesten litt lei av julestresset. Så nå vil jeg bare i butikkene, shoppe litt og leve som normalt igjen. F og jeg skal tidlig ut i morgen og finne et spill til ps4 som vi begge kan spille sammen. Har noen noe forlag? Vi tenkte kanskje COD? Ikke at jeg er så interessert i slikt, men det er gøy å kunne spille litt sammen, hehe! I dag er det nøyaktig en uke siden vi dro til Århus, så dette innlegget kom litt senere enn forventet. Men det er jul, så jeg er vel unnskyldt. Jeg shoppet jo litt annet enn bare på Sephora, så jeg tenkte jeg skulle vise dere det! SAMSUNG CSCPå “søstrene grene”, “Normal” og “TGR” Kjøpte jeg litt forskjellige ting til Nyttårsaften. Vi skulle egentlig ha gjester her, men nå tror jeg kanskje vi skal bort til noen andre. Vi får se hva som skjer! Uansett så skal jeg bake cupcakes og pynte litt, haha! Nå som jeg først har kjøpt det, så må jeg jo bruke det. SAMSUNG CSCSAMSUNG CSCDisse maskene til å ha på kinnene kjøpte jeg faktisk på Sephora, så hvorfor de er her vet jeg ikke helt. Det andre over er fra butikken “Normal”. Det er en sinnsykt kul butikk med alt av hårpleie, hudpleie, sminke og andre billige ting. Jeg liker den butikken så godt! Bade bomber og kakepynt er fra Normal. SAMSUNG CSCAlle disse maskene er også fra Normal butikken. Jeg skal faktisk prøve ut disse “Slice” maskene etter F og jeg har spist. SAMSUNG CSCDenne paletten er fra W7 og ikke superduper bra, men den kostet 49kr. Jeg tror den duger til å lage en smokey eyes look, men jeg har jo så mye annet å bruke også, så kanskje jeg bare gir den bort! SAMSUNG CSCDisse produktene har jeg hørt veldig mye bra om, så jeg gleder meg til å teste dem ut! Det er vel ikke til å legge skjul på at håret mitt har fått gjennomgå de siste (egentlig alltid) årene. Så alt som skal være bra for håret tester jeg gjerne ut! SAMSUNG CSCPå båren kjøpte jeg kun denne fine dusken. Jeg har mange av disse, men ingen hvite. Så da har jeg det også. Jeg skal teste ut slice masker nå, så vi blogges senere! Vi har besøk av valpen til broren til F, så det er så koselig her <3 lille valpen<3 Jeg ønsker dere alle en kjempe fin dag!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg