INNKJØP – SEPHORA

SAMSUNG CSCHei dere fine! 

F og jeg kom hjem fra Århus i går, og vi har kost oss så masse! Vi tok en tur dit for å shoppe litt, spise god mat og for å handle litt julegaver. Shoppingmulighetene der er ganske bra, men jeg hadde kanskje håpet på at det skulle være litt salg og litt billigere. Men nei. Det var veldig dyrt og nesten bare merker på de store shoppingsentrene. Jeg er litt mer fan av bikbok og cubus, haha! Uansett, så fikk jeg shoppet litt på Sephora. Det var en stor grunn til at jeg ville til Århus, fordi det er Sephora der. Dessverre så er Sephora “butikken” veldig liten, og utvalget var ikke så bra. Det er et stort senter som heter “Magasin” hvor det er litt sånn som i taxfree – det er delt opp i merker som “Chanel”, “Dior”, “MAC” og alle de andre merkene. Sephora er en slik “del” som har et lite utvalg. Man kan ta en kurv og ta noe fra MAC, noe fra Sephora også betale det i kassen hos Chanel. Ga det mening? På kvitteringen står det bare “Magasin” liksom, ikke Sephora. Uansett! Jeg klarte da å finne noe jeg likte. Jeg tenkte faktisk at jeg skulle lage en video om innkjøpet, men nå ble det skriftlig! Kanskje jeg lager en video i tillegg, er det av interesse? SAMSUNG CSCFra MAC kjøpte jeg sminkefjerner servietter som inneholder 100stk. Jeg bruker slike servietter og er lei av at det blir tomt så fort, så derfor tenkte jeg at denne passet fint. Også kjøpte jeg Fix + som er en setting spray. Denne kan brukes før og etter makeup, jeg bruker den alltid når jeg er ferdig å sminke meg. Så kjøpte jeg et vann som gir fuktighet. Jeg elsker å spraye slike sprayer i ansiktet,jeg syntes det gir en følelse av luksus!SAMSUNG CSCFra Kat von D kjøpte jeg “Shade + Light” countor palette. Denne har jeg hørt så mye bra om, og siden jeg aldri er på Sephora, så tenkte jeg at jeg bare skulle gjøre det. Jeg bruker ikke mye contour, men nå kommer jeg sikkert til å begynne med det også!  Så kjøpte jeg en ansiktstransformatorpalett til øyne, lepper og ansiktet i holografiske nyanser. Spennende! SAMSUNG CSCFra Urban Decay kjøpte jeg en veldig populær foundation som jeg gleder meg skikkelig til å teste ut! Jeg har hørt så masse bra om den, så jeg tenkte jeg skulle testen den ut selv. Den er full dekkende og olje fri.SAMSUNG CSCHvor fin er ikke denne highlighteren! Den er til ansiktet og kroppen, og den er bare så fin…Det følger også med en kost som er under selve highlighteren. SAMSUNG CSCFra Too faced ble det litt mer! Jeg elsker det merket og jeg syntes produktene er så gode. Jeg kjøpte concealer, countor kit, lip gloss og setting powder. Jeg har allerede testet ut alt utenom lipglossen og jeg er veldig fornøyd. Concealeren dekker kjempe bra og setting pudderet gir en fin finish og setter sminken bra. SAMSUNG CSCAltsåå…Kun på navnet kan man skjønne at denne er bra. Jeg leste noen anmeldelser om denne glossen og det var mye positivt! Den skal funke bra og gi fine, fyldige og plumpede lepper. Spennende! Jeg tester den ut senere og gir dere tilbakemelding. SAMSUNG CSCHelt til sist så kjøpte jeg denne fra Fenty beauty by Rihanna. Den er så sinnsykt fin! Jeg har ikke prøvd den på enda, men denne har jeg også hørt masse bra om. Jeg gleder meg til å teste den ut også <3 

Det var det jeg kjøpte på Sephora! Innkjøpet fra resten av Danmark kommer litt senere i dag! Og hvis det er noe dere vil jeg skal skrive mer om, så bare si ifra! Jeg kommer til å teste ut det meste de nærmeste dagene♥Vi blogges litt senere. Ha en fin dag!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg