Frøken ubesluttsom

Hei igjen! 

Jeg har fått noen spørsmål angående hårfargen min, og noen blir litt sjokkerte når de møter meg irl siden hårfargen varierer jo i hytt og pine. Mitt forrige instagram bilde var jeg blond på, men jeg har svart hår egentlig. Frøken ubesluttsom har nemlig funnet ut av at håret kan dette av dersom man endrer hårfarge annen hver måned, spesielt dersom man går mellom svart og blondt hele tiden. Så jeg farget det svart slik at det kan få litt pleie, og for at jeg ikke ville ha så blondt hår nå om vinteren. Dessverre så angret jeg jo dag nummer 2 som svarthåret, så jeg begynte å søke etter parykker! Så på dette bildet har jeg altså på en parykk som ser ganske ekte ut, syntes dere ikke? 

Det er en syntetisk parykk, så det er ikke ekte menneskehår, men likevel syntes jeg ikke den er så ille. Jeg har ikke brukt den ute blant folk enda, men dersom jeg lengter skikkelig tilbake til mine blonde dager, så har jeg muligheten til å sprade rundt hjemme med parykk på hodet. Jeg kjøpte også en blå og en brun, det er litt gøy å ha, og jeg fikk et kick…Såå jeg er altså svart på toppen, men jeg vil tro dere kommer til å se mer av denne blondfargen fremover. Mot sommeren blir jeg garantert lys igjen..Vi blogges♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg