Luke 7-13

Hei!

Nå er det veldig lenge siden jeg har oppdatert, men som dere alle vet… Så er det ikke bare bare når man jobber på sjøen. Men det problemet er utelukket de neste tre ukene, for vi har endelig fri igjen! TRE uker dere, jeg er så lykkelig over den tanken. Kjæresten min og jeg gikk i land i går kveld, det ble litt senere enn vanlig siden det var en hendelse på båten som gjorde at vi ble forsinket med en time. Vi kjørte innom pappaen til F på veien hjem og satt der en times tid, før vi endelig kom hjem til huset vårt♥ Det er så godt å være hjemme igjen! Denne friperioden kommer til å bli så sinnsykt bra og koselig. Vi skal til Århus om en uke, vi skal ha selskap, jeg skal bake, pynte juletre, spise god mat, pakke inn gaver og bare nyte denne juletiden. 

SAMSUNG CSC

Uansett! Til kalenderne mine. For å slippe å lage syv innlegg med de forskjellige lukene, så lager jeg heller et med dem samlet. Som dere kan se, så har jeg fått litt forskjellig! En lipliner, lipgloss, to lip balm, såpe og håndsåpe. Dette er veldig fine produkter syntes jeg, så jeg er veldig fornøyd med kalenderen så langt, og jeg syntes det absolutt er verdt det! Det skal sies at jeg har kjøpt den litt billigere på båten, så for meg var det verdt pengene – men hva koster de på land? rundt 1000kr? Det er det ikke verdt, men på båten fås de til rundt 500-600 i førjulstiden! Nå er de dessverre utsolgt fra Superspeed 2, men tips til neste år!I dag fikk jeg body butter i luke 13. Under kan dere se hva jeg har fått i Rituals sin kalender. Det er en shampoo, to oljer, en scrub, en såpe, sminke fjerner servietter og et lys. Nå har jeg altså to av disse lysene, og etter hvert har man fire for hver søndag frem til jul. De er ganske små, men veldig søte! Og det er genialt at man kan bruke telys holderen neste år også siden man kan putte i et nytt lys når dette er brent opp. Veldig smart! SAMSUNG CSCJeg koser meg så med kalenderne mine, haha! Dagens høydepunkt. I dag har jeg allerede pakket ut og pyntet litt mer til jul. Jeg har forresten kjøpt litt nytt interiør som jeg viser dere senere, det er så fint!! Videre i dag skal jeg i hvert fall komme meg ut og kjøpe hårfarge, for det har falmet litt allerede – så jeg får friske opp fargen. Så skal jeg trene litt senere! Jeg håper dere alle har det fint!  blogges senere <3 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg