Julegave tips fra Nelly

God dag alle fine! 

I dag skinner solen skikkelig her i Skien, så jeg skal bare få postet dette innlegget, så skal kjæresten min og jeg gå oss en tur! Vi gjorde det her om dagen, og det er jo bare så koselig. Jeg elsker frisk luft, og jeg elsker følelsen man får når man kommer inn igjen. Jeg tenkte jeg bare skulle stikke innom for å ønske dere alle en kjempe fin lørdag, også for å komme med noen julegave tips! Jeg hører fra så mange at det er så vanskelig å finne julegaver, men jeg syntes virkelig det er den enkleste jobben i verden. Det er så utrolig mye man kan kjøpe til de forskjellige i familien, men i dette innlegget er vel gavene dedikert litt mer til jentene i familien. Nelly er en nettsiden jeg er innom nesten hver eneste dag, og jeg kommer over noen sinnsykt fine gaver der hele tiden, Så da tenkte jeg å tipse dere litt! 

Duftlys HER    Ghd rettetang HER    Sminke koster HER  Ansiktsmaske HER  Øyevipper HER   Hair extensions HER 

Hårføner HER   Duftlys HER  Parfyme HER   Rosa parfyme HER   Lipgloss HER  Sminke koster HER  Lip oil  HER  Neglakk HER 

  Mascara  HER    Body mist HER    Klokke HER  Ørepropper HER  Neglelakk HER  Lip oil HER   Parfyme HER  Duftlys HER  

Duftlys, parfymer, lipglosser, hudprodukter eller makeup føler jeg at man aldri kan få nok av. Så hvorfor ikke bare kjøpe noe man vet en kusine for eksempel bruker? Hadde jeg fått parfymen eller mascaraen jeg bruker til vanlig hadde jeg bare blitt glad, for da slipper man jo den utgiften selv når man blir tom, haha! Disse lip oljene som jeg har tipset dere om er bare så gode, jeg har fire forskjellige farger og jeg bruker “honey” veldig ofte – den gir så mye glans og fuktighet, I LOVE IT. Disse duftlysene fra veluspa har jeg også, elsker dem. Og D&G Parfymen er himmelsk! Så dersom du ikke vet hva jentene i flokken skal få, så er dette supre gaver som jeg tror alle hadde blitt fornøyde med! Nå må jeg ordne meg og komme meg ut i solen! Vi blogges senere fine♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg