I morgen skjer det…

Hei fine!

Det er så kjipt at det blir mørkt så fort! I dag tenkte jeg å ta litt bloggbilder, men så bestemte jeg meg for å vaske og rydde. Så gikk vi en tur, og da vi kom hjem så var det jo helt mørkt alt.. Men jeg trengte virkelig å få rydde litt i dag og få litt orden igjen. Som dere har skjønt, så er jeg jo veldig rydde freak, så jeg gjør det nesten hver dag. Men i dag ble det ordentlig system i klær, sko og sminke skuffen. Så det var veldig godt, og nå har jeg ro i sjelen♥ Det må liksom gjøre i blant. Spesielt etter at jeg har vært på jobb eller bortreist, da blir det som regel litt rot..Litt senere i dag gikk vi en god tur i minusgradene, så hadde med kakao og klementiner. Kos! Jeg elsker å gå tur og fryse litt, for å så komme hjem å kose oss inne. Resten av kvelden skal vi med andre ord bare slappe av, se film, fyre i peisen og kos oss. I morgen skal jeg tilbake til Sandefjord ganske tidlig siden jeg har en Microblading time på VIP Beauty Lounge. Jeg gruer meg faktisk litt for å være helt ærlig! 🙁 Jeg har hørt at det gjør så vondt, og tenk om ikke det blir noe fint? Heldigvis så er Nerina på VIP Beauty så utrolig flink, så jeg føler at jeg er i veldig gode og trygge hender. Å bare tanken på å slippe å styre med de j**** bryna hver eneste morgen er fantastisk. 

SAMSUNG CSCJeg kommer så klart til å skrive om det i morgen allerede. Kanskje noen av dere vurderer det samme? Jeg personlig har slitet skikkelig med brynene mine i mange år. Jeg har jo byttet hårfarge mange ganger, så da må liksom bryna følge med. Å form er veldig vanskelig syntes jeg, det ene blir som regel helt ok også blir det andre helt på tur. Dessuten så er det bryna mine jeg har fått mest dritt for på bloggen, så NÅ håper jeg det blir slutt på det – haha! Men jeg gjør det altså ikke på grunn av kommentarer, men fordi jeg virkelig har et problem med det. Jeg skal gå gjennom bilder i kveld og se hvor forferdelige de har vært gjennom tiden – kanskje jeg deler det med dere senere, så kan vi le av det sammen, haha! SAMSUNG CSCJeg ønsker dere alle en kjempe fin søndagskveld videre! Vi blogges i morgen♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg