Mine adventskalendere 2017

God kveld♥

Endelig har vi kommet på plass her hjemme etter at vi kom hjem fra jobb. Det er alltid litt stress de første dagene da vi skal pakke ut, handle, vaske tøy og slike ting. Men nå er alt på plass og vi kan begynne å nyte♥ Denne dagen i dag gikk til en vippetime jeg hadde i Larvik, så ble det mørkt og kveld alt? Det er så kjedelig at det blir mørkt så fort.. Jeg føler ikke at jeg får noe ut av dagene liksom. Anyways! Forrige gang jeg kom hjem fra jobb så hadde jeg med meg en julekalender hjem som jeg skal ha selv. Jeg kjøpte en fra “The Body Shop” som vi selger ombord. Vi har denne under også har vi den fra Rituals. Svak som jeg er, så kjøpte jeg den fra Rituals også, heh… Men jeg tenker liksom slik “Det lønner seg å kjøpe en kalender hvor man får 24 produkter, enn å kjøpe de separat?” I tillegg til at det gir meg veldig julestemning og jeg syntes det er veldig koselig…SAMSUNG CSC♥​ADVENTSKALENDERE 2017 SAMSUNG CSCSe så fine de er da! Den fra Rituals har form som et juletre, så den pynter veldig opp og gir skikkelig julestemning! Rituals har veldig gode produkter og de blir jo bare større og større. Det er heller ikke så høy prisklasse, så disse anbefaler jeg virkelig. Tøflene er fra Jean Paul og kan kjøpes HER. De er så gode og jeg bruker de hver eneste dag. Jeg har til og med kjøpt slike til Frode (i herre så klart) pappa, og mamma! Det er en skikkelig fin julegave. Jeg kjøpte de så klart på båten, men jeg har sett at de selger dem på VIC også. SAMSUNG CSCSå nå kan 1 Desember bare komme! Bare kjipt at jeg reiser på sjøen den 28, så da står jeg mellom å ta med meg kalenderne på jobb, eller skal jeg åpne alle frem til 12.Des da jeg kommer hjem igjen? Eller kanskje åpne 12 stk når jeg har kommet hjem, heh! Nå skal jeg finne ut av og meg skal farge håret eller ikke – jeg er så spontan at jeg blir oppgitt over meg selv. Ubesluttsom. I morgen tidlig reiser jeg til Oslo med søss og mammi, vi skal shoppe og spise litt. Jeg gleder meg så masse! Jeg håper dere alle har en kjempe fin kveld videre. Vi blogges♥

4 kommentarer
    1. Er det en grunn til at du har valgt ny vippesalong? tenkte å bestille time hos studio v men er de i larvik bedre?

    2. Pia Cathrie: Det eneste er at jeg ønsket litt mer fylde og volum vipper nå i julen! Men jeg regner med å gå til Studio V igjen sånn til vanlig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg