Et lite julegave tips

                                                                                                                                                                                                    (Produktet er sponset)

Hei dere! 

Internettet ser ut til å samarbeide litt igjen i kveld, så da prøver jeg meg. Det er bare en uke igjen dere, så kommer jeg tilbake til blogg-hverdagen! Jeg begynner å glede meg veldig til å komme hjem. Det er så godt å være hjemme der alle vennene er, familien og ikke minst klærne mine! Jeg savner klærne og tingene så mye når jeg er på jobb… Her bruker vi kun uniform og joggedress på kveldene liksom. Vi gjør jo ikke annet enn å jobbe og sove her, så da trenger vi ikke så mye annet. Jeg har ikke skjønt det helt enda da, for jeg har med meg en stappfull koffert, sminkekoffert og veske. Så hva jeg har med meg har jeg ikke helt oversikt over egentlig. Vellvell. Jeg tenkte jeg skulle tipse dere om en skikkelig god ansiktsrens! Denne fikk jeg for noen uker siden og jeg har vist dere den før, men nå har jeg fått tid til å teste den ut skikkelig. Jeg bruker den hver morgen og hver kveld. Den har til og med slått ut Chanel rensen min, og DEN har jeg skrytet masse av til dere. Denne rense geleen er så frisk og god syntes jeg.  Jeg elsker følelsen av en frisk og ren hud, så denne er perfekt. Den dufter godt og etterlater huden med en myk og frisk følelse, i tillegg til at den er sinnsykt fin å se på. Nå er jo jeg over gjennomsnittlig glad i produkter til ansiktet, og denne er faktisk en av mine absolutt favoritter! Spesielt her ombord setter jeg skikkelig pris på en god rens på kveldene. Huden min får jo ikke luft på nesten 14 dager, så den har brukt å bli tørr og uren – frem til denne perioden hvor jeg har brukt denne rensen. Så jeg føler virkelig at den funker. I tillegg så er den veldig drøy, jeg føler at jeg pumper ut masse produkt hver dag – men det syntes så vidt at noe er brukt av den. Man trenger heller ikke mye produkt for å føle at man får fordelt det ut i hele ansiktet.  Så dersom du har en søster, venninne, kusine eller mamma som liker å dulle og dalle litt med utseende, eller som bare liker å føle seg fresh – så anbefaler jeg dere å kjøpe denne til dem! Den kommer i en skikkelig fin rosa eske forresten! Du kan kjøpe den på “Amepure.com” – Link kommer, internett er kranglete igjen. Jeg er jo så og si ferdig med julegavene, så da kan jeg jo anbefale noen til dere som ikke har kommet igang enda. hihi <3 Nå skal jeg ta en dusj, rense huden, ta ansiktsmaske og så skal jeg sove. Jeg ønsker dere alle en kjempe fin kveld, og jeg håper dere alle sammen har det fint. Klem <3 

3 kommentarer
    1. Anonym: jeg jobber på passasjerskip mellom Norge og Danmark! 🙂 jeg ble kalt inn til intervju etter å ha søkt på Finn.no. Jeg vet dessverre ikke om man må ha plettfri vandel..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg