Til verdens beste søster

Hei alle sammen! 

Akkurat nå befinner jeg meg i Sandefjord. Jeg hadde en vippetime i dag klokken 12:00, og jeg hjelper til på en innflytting fest med jobben til mammi. Så det går denne kvelden til. Jeg kjører tilbake til Skien igjen i kveld da, så tilbake til sfj i morgen igjen fordi vi skal i selskap… Frem og tilbake! Uansett: Jeg rekker ikke å skrive så mye, men jeg stikker kjapt innom for å vise dere bursdagsgaven jeg gir til søsteren min i dag. Hun har bursdag og fyller 22 år i dag! SAMSUNG CSC

I år får hun en advendtkalender fra Body shop, tre ansiktsmasker, en sminkekost fra Bare minerals, en mascara, en rense mousse fra Chanel, og en kolokke fra DW! SAMSUNG CSCHvor fin er ikke denne klokken??Hun ble så glad! Hun fortjener absolutt det beste, så jeg har gledet meg til å gi henne denne gaven. Hun er jo verdens beste søster ♥ Så gratulerer med dagen til henne! Nå må jeg jobbe videre. Jeg ønsker dere alle en kjempe fin fredags kveld. Vi blogges♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg