Nye Chanel produkter

Hei dere! 

I går stod jeg opp 05:00 fordi jeg skulle til Kristiansand av alle steder. Jeg var påmeldt noe som heter Mes kurs på Superspeed 1. Det er en øvelse hvor man hopper gjennom en strømpe fra dekk 7 og ned i flåter når båten må evakueres. Så jeg kjørte fra Skien 05:45, hoppet i strømpen, også kjørte jeg tilbake til Skien. For en lang kjøretur! Men jeg var hjemme igjen allerede 14:00, så det gikk veldig fint, utenom at jeg ble så trøtt og sov nesten resten av dagen. Men slik er nå det når man jobber på sjøen, det er kurs og øvelse i ny og ne. Derfor ga jeg ingen lyd fra meg i går, jeg ble så sliten… Anyways: Jeg har kjøpt noen nye Chanel produkter! Dere har sikkert fått det med dere, men jeg elsker Chanel og jeg er så fornøyd med de produktene jeg har fra før av. Før jeg begynte på båten falt det meg ikke inn å kjøpe så dyre produkter, mens nå er hele samlingen min byttet ut med Chanel og Dior. Hihi♥SAMSUNG CSCJeg kjøpte en neglelakk og en top coat. Dette er faktisk den første negl lakken min fra Chanel, og så langt er jeg fornøyd med dem. Før brukte jeg kun Essie, men de er så tykke og ikke like fine lenger syntes jeg.  SAMSUNG CSCJeg kjøpte også en øyeskygge med skikkelig “julebord” farger. Tro det eller ei, men jeg eier veldig få øyeskygger, så derfor unnet jeg meg denne skjønnheten. Den glitrer mye mer i virkeligheten og gir skikkelig fine farger. Fargen heter 274 Codes elegants. SAMSUNG CSCSå til slutt: En toner som renser og mykgjør huden. Jeg har tidligere skrevet om rense mousen jeg bruker (og elsker), jeg bruker da den først, så avslutter jeg alt med denne tonere. Jeg elsker å bruke tid på å pleie og rense huden min, så denne falt i smak! 

Jeg holder på å rydde i klesskapet mitt….. Så det skal jeg fortsette med nå, og sikkert resten av uken, haha! Det er så sykt mye klær der nå, så masse faller ut så fort jeg åpner skapet. Så det må ryddes, kastes og selges! Vi får noen venner hit i dag også, så det blir skikkelig koselig! Jeg håper dere har det fint, så blogges vi senere ♥

 

 

 

2 kommentarer
    1. Elsker Chanel – er en helt annen opplevelse enn billigere produkter! Har ikke prøvd ut den toneren enda – det må jeg!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg