Ny favoritt butikk!

God morgen dere fine!

Jeg trodde det skulle bli skikkelig regn og dårlig vær, men solen skinner jo skikkelig! Det er så deilig å være hjemme og bare slappe av. Gårsdagen gikk til å fikse litt hjemme, pakke ut og vaske klær. Litt senere på kvelden dro vi en tur ut for å handle litt, bytte noen sko og spise. Vi spiste på Jimmy´s i Porsgrunn og det var sååå godt. Vi planla å spise hjemme, men plutselig var vi så sultne og i nærheten, så da ble det bare sånn. Jeg har fått så sansen for interiør, så jeg følger en hel rekke på instagram og får så mye inspirasjon. Jeg kom over “Elegantehjem” for ikke så lenge siden og så at de holder til i Porsgrunn! Så F og jeg dro dit for å kikke litt, og herregud så mye fint! SAMSUNG CSCJeg kjøpte med meg disse to krukkene med diamant knott på, se så fine! Denne butikken hadde seriøst alt jeg vil ha. Det er så mye glitter, sølv, svart, diamanter og elegante ting. Det er dessverre veldig dyrt der, så jeg tror jeg må spare opp litt før jeg handler der neste gang, haha! Det var blant annet en sinnsykt fin spise gruppe hvor stilene var i svart skinn med diamanter…….Jeg elsker alt som glitrer og spesielt denne type interiør, så disse skal stå fremme til en hver tid. Hva jeg skal ha oppi dem vet jeg ikke enda, men det finner jeg nok ut av. Jeg planlegger å kjøpe en til av den miste for å ha på sminkebordet mitt med pads og bomullspinner i. Wii, jeg gleder meg! SAMSUNG CSCDet eneste som er kjipt med den butikken er at man får lyst på alt. Når en spise gruppe kostet rundt 16 000kr så er det liksom ikke så kult med impulskjøp.. Så nå er planen å sparkle vegger, male og kjøpe ny spise gruppe, speil og masse nytt fra den butikken 🙂 SAMSUNG CSCJeg er så forelsket i dem at jeg blir flau over meg selv, haha! SAMSUNG CSCSå nå skal jeg ikke kjøpe mer klær eller sko, men interiør fra denne super fine butikken! 🙂 Videre i dag skal jeg en tur ut og trene litt senere i kveld faktisk! Jeg ønsker dere alle en kjempe fin dag, så blogges vi senere ♥

7 kommentarer

Siste innlegg