Nytt i klesskapet

Hei alle sammen!

Jeg hadde så lyst til å vise dere de fine klærne jeg nettopp har kjøpt fra Nelly og Bikbok. Jeg tok bilder i går, men kameraet mitt har plutselig klikka og gir skikkelig dårlig kvalitet og lys..Så da får jeg gjøre det på denne måten. Jeg hentet en pakke fra Nelly her om dagen, også shoppet søss og jeg litt på lørdagen. Jeg har alt for mye klær nå, så jeg trenger virkelig ikke mer. Men jeg hadde litt lite vinterklær, så derfor kjøpte jeg noen litt tykkere gensere. Det har jo blitt så kaldt ute! Så i dag er planen å reise til byen for å se på vinterjakke. Jeg solgte nylig Canada goosen min, så nå står jeg uten vinterjakke, og det passer veldig dårlig da jeg er en skikkelig frysepinne. Så skal jeg se om jeg finner noen nye joggesko, for det trenger jeg!Genser HER/ Skjørt HER/ Grå gense HER/ Marineblå genser HER/ Body HER Velour genser HER  / Velour bukser HER / Genser HER / Bukse med snøring HER 

Jeg kan ikke tro at vi reiser på jobb igjen allerede i morgen, herregud som tiden går! Nå er det vel høstferie også, så det blir nok litt å gjøre.. Pyttpytt, da går dagene fortere! Nå må jeg ordne meg for å dra avgårde slik at vi kan komme oss fort hjem igjen,hehe! Dagene hjemme er så hellige, så de må nytes hver minutt av. Vi blogges senere! <3 

4 kommentarer

Siste innlegg