Lørdag i Sandefjord

Hei og god kveld, kjære lesere!

Jeg sitter i en helt ny og utrolig deilig joggedress fra Bikbok, og ser på Skal vi danse. Det er jo lørdag, dere! Denne dagen har vært veldig bra, og skikkelig lørdaglørdag. Før da jeg var mindre dro jeg sammen med venner eller søsteren min til byen og shoppet for alle pengene vi fikk av mamma eller pappa. Så kom vi hjem og viste hverandre alt vi hadde kjøpt og lekte med lekene ofc – så kos! Søss og jeg dro med andre ord til byen, jeg shoppet litt av hvert og vi fikk gjort en god del som vi skulle. Så gikk vi en lang tur med mamma før vi kjørte til farmor og farfar for å besøke dem. Det er så viktig å besøke familien i ny og ne og ta vare på hverandre. Jeg som er på sjøen 14 dager i måneden passer på å få besøke de fleste mens jeg har fri. Jeg ordnet jo også vippene mine i dag, jeg viser dere det snart – Resultatet er AMAZING som alltid. Jeg blir over til i morgen, så må jeg hjem til kjæresten min. Jeg savner han etter å ha vært borte fra han et døgn, no joke – så det er tydelig at jeg elsker han♥Suss.

Jeg håper dere har en kjempe fin kveld videre, så blogges vi senere! Gleder meg til å vise dere det fine innkjøpet mitt blant annet <3 (“Pia Dursett, hvor mange ganger må jeg si det – Du har fuckings SHOPPESTOPP”) 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg