Jeg trenger deres mening!

Hei alle fine!

Dagen har bestått av vaske gulv, rydde og en skikkelig cowboy frokost! Jeg lagde pytt&panne, egg og bacon – så digg! Det er så deilig å ha tid til å lage såpass gode og ordentlige frokoster hver dag siden vi ikke jobber på 14 dager, hihi<3 Uansett: Jeg har sminket meg og ordnet meg, og jeg holder på å få spader. Jeg har så lyst til å gjøre noe med håret mitt. Etterveksten kommer og det er så mange fargeforskjeller i håret mitt nå at jeg spyr. Det passer ikke til det stripete extenisonsenet, så jeg kjøpte et nytt et som jeg viste dere tidligere. Det er litt for lyst syntes jeg til at vinteren er rett rundt hjørnet, så hva i alle dager skal jeg gjøre? Jeg vipper veldig mot svart hår igjen, men tenk om jeg angrer og ødelegger håret mitt enda en gang… Det er så sykt vanskelig! Jeg vil egentlig ha mørkt hår nå på vinteren, men ikke mørkebrunt siden det kler meg ikke..Men svart syntes jeg er så fint! Jeg vil ha svart hår nå, så lyst igjen til sommeren og det hele blir bare kaos.. Fuck altså! 🙁 Jeg har svart extensions, og farge her hjemme, så det er bare til å gjøre det. Men så angrer jeg når jeg ser det lyse extensionsent. Hvorfor er det alltid sånn? At jeg vil være mørk når jeg er lys og lys når jeg er mørk?!Jeg vet jo at jeg klagde mye da jeg hadde mørkt hår, men jeg klager jo fadern meg mer nå. Jeg syntes håret mitt var veldig fint på bildet helt til vestre og det helt øverst til høyere…Nå har jeg likt som nederst til høyere = Ikke fint.. Hva skal jeg gjøre?! Det er mye enklere med mørkere hår, for man slipper å farge det hele tiden, det passer bedre til extensions, det gror fortere, man trenger ikke være forsiktig med sminken, og så og si alle klær passer fint til mørkt hår… 

Hva syntes du? Mørkt eller lyst? <3 

13 kommentarer
    1. Enig med Thea Alana. Mørke brunt er jo veldig fint, og det tror jeg du hadde kledd også 🙂 selv syntes jeg det er finere enn helt svart hår.

    2. Har sagt det før, men du er jo skikkelig babe med lyst hår da 🙂 men hva med din naturlige hårfarge, hvordan er den? Hva med å farge nærmere din naturlige farge og kjøpe extensions til det, da slipper du ettervekst og får spart håret ditt mer?

    3. Hva med å farge det lysebrunt først? Savner du det blonde, så kan du bare stripe igjen, og vil du fortsatt ha svart, så bare farg det. Uansett så finnes det gode avfarginger man kan få kjøpt til hjemmebruk og de er veldig effektive, og sliter ikke så mye på håret. Vil også legge til at om du har slitte tupper som fliser seg, så kommer de til å syntes veldig godt i mørkt hår:)

    4. Det lyseste ser så fake og billig ut, ikke vondt ment… den nederst til høyre synes jeg ser klassisk ut og naturlig! Og du behøver ikke ta etterveksten konstant. Og svart blir for hardt for deg, og du må ta etterveksten konstant igjen.. Så jeg stemmer for bildet nederst til høyre! En varm eller kald naturlig blond farge, hva er ikke vakrere enn det. Og bruk lillashampoo for å fremkalle det kalde

    5. Du er så fin med lyst hår! Du må tenke på at du er vel født blond og da er det det som kler deg best😊 Bildet nederst til høyre er jo kjempe fint! Det er jo veldig fint ( syntes jeg) med å la litt mørkere i bunn og lysere i lengdene? Kanskje du kan dra til frisøren og farge baylage? Det er jo dødsfint😊 du er fin uansett, men jeg har et ønske og et håp om at du roer deg litt ned når det gjelder å fikse på utseende, du er så fin som du er, og i det store og det hele er det ditt vakre innenfra som teller❤️ klem Eline 😚

    6. Ingenting er styggere enn unaturlig svart hår med LYS ettervekst! Så om håret ditt ikke er svart naturlig og du kommer til å få lys ettervekst, er det ingen tvil om at du burde holde deg blond. Den fargen man hadde som barn er den man kler best. Du må virkelig roe ned på utseendeendringen din jente, det eneste du oppnår med å tenke på utseende hele tiden er å bli stresset og usikker. Been there, og det er skikkelig skikkelig fælt å hele tiden tenke på hva man kan forbedre med seg selv. Finn ditt “naturlige” jeg, aksepter det og senk skuldrene – det er mitt beste råd.

    7. I: Jeg hadde svart hår og etterveksten ble litt lysere, for jeg har mørkt hår, men ikke svart – da finnes det en L’Oréal spray som dekker etterveksten. Den funker kjempe bra, så det var aldri noe problem:-)

      Jeg har aldri vært usikker på meg selv, så jeg er ikke redd for det. Jeg trives med den jeg er, og jeg liker å føle meg vell.jeg liker ikke utseende mitt ‘naturlig’ derfor gjør jeg noe med det isteden for å klage på utseende 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg