Innkjøp 26.09

♥ God morgen ♥

I går skulle jeg en tur på kjøpesenteret for å se om jeg kunne kjøpe ny dyne, siden den jeg har er bomull! Kan dere tenke dere det? Jeg har skikkelig digg dyne hos mamma, men den tok jeg ikke med meg hit da jeg flyttet siden jeg av og til sover der. Så derfor måtte jeg ta det jeg fikk, og det var bomull. Så derfor er jeg nå på jakt etter en skikkelig digg gåsedun dyne, men hvor kjedelig er det ikke å bruke så mye penger på en dyne liksom? Jeg blir nok å gjøre det i løpet av helgen da jeg får lønn på fredag *ENDELIG* Så vi får se da. Men utrolig nok, så klarte jeg da å få brukt litt penger i går allikavel. 

KLÆR Denne buksen så jeg på søsteren min (sorry), å den var jo så fin! Så enkel og grei, og ikke minst behagelig. Et skikkelig bra kjøp med andre ord. Buksen heter Jegging Jane og kostet 399,- om jeg ikke husker feil. Jeg bruker xxs-xs i disse buksene, siden de noen ganger vier seg litt ut, så håper ikke denne gjør det. T-Skjorten er fra H&M, og kostet hele 30kr. Da er det vel innafor ? Genser fra H&M til 149kr. Jeg syntes den var veldig fin, og comfy. Tøflene er fra Rusta av alle steder! Jeg kjøper tøfler nesten hver eneste gang jeg er der siden jeg bruker det så veldig ofte. Denne gangen kjøpte jeg to rosa par (et til meg og et til søss) og et grått til mammi ♥​ De koster kun 29kr, og de er så gode! 

INTERIØR Se så fint da dere! Spar Kjøp av alle steder, har så mye fint! Jeg hadde ikke vært innom Spar Kjøp på flere år før jeg kom til Skien, siden den forsvant fra Sandefjord for mange år siden. Dessverre så er den sinnsykt fine lysestaken litt skeiv, så jeg er nødt til å bytte den i dag. Det er litt kjipt å kjøpe en så fin lysestake til 289kr, så er den skeiv.. Lyset med diamanter kostet rundt 58kr, og telys holderen kostet 199,- Så det er litt dyrt, men jeg er så fornøyd! Jeg har plutselig fått en greie for Marmor, nå er vel det ut og kjedelig? Vell, jeg har fått sansen! Mitt gamle (egentlig nytt) Richmond&Finch deksel er i bruk igjen, haha! Sengetøyet kjøpte jeg på Europris, og kofferten på Rusta. Jeg hadde ingen planer om å kjøpe ny koffert før jeg så denne fine! Og dessuten så begynte den rosa og bli veldig sliten, og den fikk en del skrammer da jeg var på Kreta, og i Istanbul. Den kostet 649,-

Jeg er skikkelig fornøyd med alt jeg kjøpte, og jeg gleder meg til å ta det i bruk. Huset er allerede innredet med det nye interiøret, så det skinner virkelig her. Stas! Jeg må bare få byttet den lysestaken til en som ikke er skeiv.. Pyttpytt, er det ikke det ene, så er det det andre. Videre i dag vet jeg ikke hva som skjer enda. Jeg håper vi skal gå en tur, eller finne på noe. Jeg ønsker alle en kjempe fin dag!  Vi blogges senere♥

5 kommentarer

Siste innlegg