Snapchat lately

God kveld <3

Jeg fikk handlet mer enn jeg trengte da jeg var på kjøpesenteret skal jeg si, heh! Men nå var det en stund siden sist, så det går vel greit. Akkurat nå sitter jeg i sofaen og ser på “Åsted Norge” – herregud så spennende og interessant det programmet er. I tillegg så har jeg koket meg en kopp te, så nå koser jeg meg skikkelig. I morgen viser jeg dere innkjøpet mitt fra dagen, for det ble nemlig litt. Blant annet ny bukse, genser, t skjorte og interiør ting. Jeg bare elsker interiør, å hvem skulle trodd at Spar Kjøp har helt sinnsykt fint interiør?! Uansett: Jeg ville bare innom enda en gang og si hei, og vise dere mine seneste snapchats. Jeg bruker å lagre alle bildene jeg syntes er fine før jeg skriver og sender dem, derfor er det lite tekst på bildene – hehe. ♥Noen av mine nyeste ting – LV Clutch, klokken jeg fikk av F i bursdagsgave, Chanel kremen min og den andre Guess klokken min.  ♥Et nytt sett fra Nelly (Missguided) – er det ikke fint? Gleder meg til å bruke det til sommeren ♥ Middagen på Big horn ♥Gårsdagens selvpleie ♥Min nye jakke fra Nelly – jeg elsker den. Tror den blir spesielt fin når jeg farger håret mørkt igjen♥Min absolutt favoritt rens til ansiktet, den er såå god ♥Fine Mix ♥God jentene og meg på byen forrige Fredag – Tusen takk for en super kveld!! 

Jeg sovner sikkert snart, så jeg ønsker alle en kjempe fin kveld og en god natt ♥

6 kommentarer

Siste innlegg