Min føste gang: Spraytan

Hei alle fine!

Nå er det lenge siden jeg har oppdatert, men herregud som dagene flyr! Jeg beundrer toppbloggere altså, for det å skulle gjøre så mye i løpet av en dag, dokumentere det, redigere, skrive og publisere – samtidig som man skal spise, være i aktivitet, handle, sove og fungere som et vanlig menneske. All respekt! Dagene går såpass fort at selv jeg som har fri i 14 dager sliter med å få inn ett innlegg i løpet av en hel dag? Unnskyldningen er at jeg har vært veldig opptatt, egentlig ikke så veldig opptatt, men jeg har prioritert familie den siste tiden. Men nå har jeg mye motivasjon, og jeg gleder å fortsette med bloggingen! 

Jeg tenkte jeg skulle dele med dere fremover “Min første gang”, eller “mitt første møte med” ting jeg har gjort i livet. Sånn som for eksempel spraytan! For tro det eller ei, men jeg har aldri prøvd spraytan før. Jeg har prøvd alt av selvbrunings kremer og sprayer, men jeg har aldri prøvd å bli sprayet av en profesjonell i et studio før forrige fredag. Jeg er veldig positivt overrasket over hvor bra det ble! Men ikke spray deg samme dagen som du vil være brun eller skal ut på fest, fordi du får en mye mørkere farge enn det endelige resultatet, så du må vente 12 timer før du dusjer av den overflødige fargen. Jeg ble derfor litt skjoldete og ikke så veldig fin på fredagen, men på søndagen og i dag derimot! Så mye finere:-) Jeg sprayet meg hos Nerina på VIP Beauty i Sandefjord – jeg har anbefalt henne tidligere, og jeg gjør det igjen! Hun er så dyktig i det hun gjør og hun er en veldig hyggelig jente. Samt at salongen/klinikken ser amazing ut! En spraytan behandling kostet rundt 498,- om jeg ikke husker helt feil, å det er så verdt det dersom du ønsker en fin brunfarge. Det tar 10-15 minutter, så man har virkelig tid til det. Men husk å ta på løse klær som det ikke er så nøye med om blir ødelagte, ikke ta på en ny kjole slik som jeg gjorde 🙂 #Dum. Klikk HER for å komme til facebook siden til VIP Beauty, der kan man også bestille time. 

Men uansett: Man slipper skjolder, man slipper å få brunt sengetøy, man slipper vond selvbrunnings lukt og man slipper å påføre krem flere ganger i uken. Så dersom jeg vil føle meg brun, fresh og fin igjen ved en senere anledning, så kommer jeg definitivt til å fortsette med spraytan – det er så enkelt! Kom gjerne med forslag til “Min første gang” innlegg, men jeg kommer ikke til å svare på det man tenker på når man sier “min første gang”, just so u know. Nå drar jeg tilbake til Skien, jeg gleder meg så til å tilbringe kvelden med kjæresten min. Vi blogges senere<3 

3 kommentarer
    1. Herlig da, bra du ble fornøyd med sprayen til slutt. Aldri prøvd slikt før, holder meg til solarium som jeg skal ta litt oftere fremover tror jeg 🙂 nesten aldri tatt solarium før, haha! Digg å føle seg fin og fresh.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg