6 uker etter operasjonen

God kveld alle sammen!

Jeg sitter på lugaren og ser på “Skal vi danse”, ooooog har intens migrene. Men det er jo ikke noe nytt. Jeg har hatt migrene siden 6 klasse og det virker som at den har ingen planer om å forsvinne. De fleste har sikkert opplevd å ha vondt i hodet, så dere kan tenke dere den smerten hver dag. Det eneste som hjelper er å ligge i et mørkt rom uten lyd, så det består mange av dagene mine av, puh.. Uansett, jeg lovet å vise noen “etter” bilder av nesen min nå som det er 6 uker siden operasjonen. Resultatet er enda ikke endelig og jeg er fremdeles hoven. Tro det eller ei! Jeg snappet litt med hun ene fra Comfortzone istad og hun også skrev det at den fremdeles ser hoven ut og faktisk litt skjeiv siden hevelsen forsvinner fra forskjellige steder. Er nesen min skjeiv om et år også, DA vet jeg seriøst ikke hva jeg skal gjøre.. Ny operasjon i hvert fall. Men det får jeg håpe at jeg slipper.  Jeg vet ikke hva dere syntes, men jeg syntes det er en veldig stor forskjell! Å som jeg har nevnt kjempe mange ganger, så plagde nesen min meg hver eneste dag og jeg følte så mye på det når noen så meg i profil. Nå tenker jeg fremdeles på det, men på en positiv måte. Jeg kjenner virkelig ingen ubehag når noen ser meg i profil lenger, det er helt utrolig! 

SAMSUNG CSCJeg syntes nesen min er mye mer feminim og passer meg mye bedre. Å resultatet skal jo bli enda bedre, så jeg må bare vente og være tålmodig! Resultatet av min nye nese er “ferdig utviklet” etter 12 måneder, så det er en god stund til for å si det sånn! Så man kan ikke klage på en nese 6 uker etter en operasjon, siden den forandrer seg hele tiden. SAMSUNG CSCHva syntes dere? 

Nå skal jeg kose meg videre med Skal vi danse, så vi blogges senere! <3 

24 kommentarer
    1. Veldig fint 🙂 Har selv tenkt å gjøre det, men tørr ikke på grunn av smertene hehe. Hadde du mye smerter etter operasjonen?

    2. Sima: Tusen takk!:-) Det gjør veldig lite vondt.
      Jeg var redd det skulle gjøre veldig vondt, men det gjorde det ikke. Det er bare trykk fordi du får en stram skinne over nesen, silikonrør i nesen (merkes ikke mye, men ubehagelig å fjerne) og du blir veldig hoven. Men jeg kunne gjort det 10 ganger til, fordi det er så verdt det og veldig lite smerte! 🙂

    3. Hei Pia jeg synes nesen din ble mye søtere og litt kortere og ikke så spiss men likevel smal. Du har all grunn til å være fornøyd allerede nå ☺ Godt valg 👍Det må føles deilig å få “tatt litt igjen” på de som har plaga/kritisert deg før for nesa di! Idiotene!

    4. Det ser veldig fint ut, et pent og naturlig resultat:) Jeg har tenkt å gjøre det samme etter mange års tenking.
      Hva heter kirurgen du hadde på Comfort Zone? Skal booke til sommeren 2018:)

    5. Ser bra og naturlig ut. Vurderer å operere selv, men herregud det er såå skummelt!! Ikke selve smerten, men liksom, det kan jo ikke være bra for helsa å utsette seg for det der… men absolutt fint resultat og jeg vurderer selv…

    6. Anonym: Jeg sminket meg allerede den dagen jeg dro hjem fra Istanbul, men i en uke skal man ha på teip over nesen. Etter det så kan du sminke deg som normalt. Solarium har jeg lest at man skal vente med i 6 uker, men jeg soler meg med faktor 50 i ansiktet, og jeg har en genser over nesen, for den kan bli misfarget:-) selvbruning vet jeg ikke, men tror ikke det er noe problem 🙂

    7. Anonym: Tusen takk 🙂 Det er så klart en påkjenning for kroppen, og jeg ble jo veldig syk fordi jeg fikk en bakterie da jeg var i Istanbul… men nå er jeg frisk og jeg angrer ikke 🙂

    8. Oi! Det var et fint og naturlig resultat! Syntes nesen din var fin fra før av også da 😉 <3 hvordan var det der du opererte? var du fornøyd med oppholdet? kanskje du kunne skrevet et innlegg om det? 😀 <3

    9. Charlene N. Nedrum: Tusen takk! :-)<3 Jeg har skrevet et veldig langt innlegg om operasjonen, men jeg får ikke linket det nå som jeg skriver fra telefonen, men i kategorien 'Operasjon', så finner du det!:-) jeg opererte meg jo i Istanbul, og det er helt annerledes fra Norge! Men det gikk fint og jeg følte meg trygg. Kirurgen min er veldig dyktig 🙂

    10. Anonym: ja 🙂 Man skal egentlig ikke det siden de mest sannsynlig teiper øynene dine sammen slik at ikke man skal få bakterier i dem under operasjonen… men jeg hadde altså det! 🙂

    11. Det er trist at noen ser på unødvendige operasjoner og sminke som det viktigste i livet. Det er veldig u-sexy.

      1. Jeg ser langt ifra på det som det viktigste. Laaaaaangt ifra! 🙂 men det er en interesse. Noen liker fotball, andre liker sminke. Vi er forskjellige? Og godt er det.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg