Vippefin

Hei alle sammen! 

Jeg er ferdig for dagen og kan endelig slappe av litt før jeg skal sove. Det er for det meste det dagene består av når jeg er ombord. Jobbe, spise og sove. Jeg elsker jo å sove, og jeg er veldig opptatt av å få nok timer søvn, haha. Det er som sagt veldig rolig ombord nå, men vi har jo ingen sommer hjelper, så da blir det litt å gjøre alikavell liksom. Men da går tiden. Uansett, mandagen før vi dro på jobb fikk jeg endelig fikset vippene mine! Fy fader det var etterlengtet. Jeg hadde ikke fått fikset dem siden før Istanbul og operasjonen, så de har gjennomgått masse stakkars. Når man opererer så blir som regel øynene dine teipet sammen, så da passer det dårlig å ha vippeextensions. Men jeg tenkte ikke over det. Så har jeg bare ikke hatt tid til å fikse dem før nå. Jeg har nevnt tidligere hvor jeg fikser vippene, hos Studio V som holder til i Sandefjord. Det er en venninne som er såå dyktig til å legge vipper. Jeg har testet ut mange salonger, men aldri vært noe fornøyd med noen andre enn Victoria. Jeg anbefaler henne virkelig dersom dere ønsker fine vipper! Disse holder veldig lenge og jeg føler meg så fin med dem. Jeg har prøvd volum vipper tidligere, men ender alltid opp med klassiske. Disse er 15mm og jeg syntes det er finest. Jeg har veldig lange vipper naturlige, så jeg føler liksom at jeg kan ha den lengden. Facebook siden finner dere HER . Nå skal jeg ned å sjekke ut nyhetene i fashion butikken! Vi blogges senere <3 

6 kommentarer

Siste innlegg